Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Den tavlan är mumma, mycket fin!
Riktigt clean!Äntligen en i gemenskapen(egentligen varit i tre veckor men inte fått fingrarna ur...)
Toknöjd!
![]()
Snyggt! Vart kommer läderbandet från?
HermesSnyggt! Vart kommer läderbandet från?
Fräscht! Har du bild på spännet eller någon direktlänk? Ruggigt snyggt var det!
Jubilée passar utmärkt till en ledig tisha!Precis min tanke ursprungligen, men hittar ingen liknande modell med jämförbar dial trots febrilt googlande..
Sen är ju frågan om man ska köra slät+oyster eller fluted+jubilee.. Från början var jag helt inställd på jubilee men oyster kanske passar bättre de dagar man luffar omkring i t-shirt. Rätt trevliga bekymmer att ha ändå.![]()
Fräscht! Har du bild på spännet eller någon direktlänk? Ruggigt snyggt var det!
Damn. Vad säger din hand om att du strypt blodtillförseln?
Schysst! Är det det som egentligen är "till" för Apple Watch?
Ser bara så ut! Bra space kvarDamn. Vad säger din hand om att du strypt blodtillförseln?![]()
Nä detta är ett vanligt.Schysst! Är det det som egentligen är "till" för Apple Watch?
Själv tycker jag att allt för många bär sina klockor alldeles för löst på handleden. De flesta ser ut som bilförsäljare. Vill man vara fin, så får man lida pinDamn. Vad säger din hand om att du strypt blodtillförseln?![]()
Haha, det kan ju finnas mellanting ocksåSjälv tycker jag att allt för många bär sina klockor alldeles för löst på handleden. De flesta ser ut som bilförsäljare. Vill man vara fin, så får man lida pin
Nej, byt inte, den är fulländad. Extremt snyggMin 16030. Ny urtavla på gång!
![]()
Hehe, antar det! ;-)Man tröttnar aldrig på romarriket
![]()
Ser bra ut, men lite för få bilder, har du fler så kanske vi kan göra en rättvisare bedömning.![]()
Nu kanske det vankas DJ här.. Ser denna ut att vara i hyggligt skick? 6-siffrig från 07.![]()
https://klocksnack.se/threads/116233-116234.76551/Önskar alla i tråden en riktigt trevlig helg!
![]()
Haha, tack för det! Du kan få första tjing om det blir aktuellt.
Då är det bara att hålla tummarnaHaha, tack för det! Du kan få första tjing om det blir aktuellt.![]()
Finns det fler än mig som är oroliga att vi ska tappa Ernestos kunskap och snygga bilder på DJ, nu när han skaffat sig en nautilus?