Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra val där, riktigt fin!Köpte denna igår ☺ en härlig känsla att dra av plasten ☺![]()
Kanonsnyggt val! Jag hade nog gjort samma val om/när jag skulle köpa DJ. Det enda svåra hade varit valet mellan vit och blå tavla.Köpte denna igår ☺ en härlig känsla att dra av plasten ☺![]()
Blå!Kanonsnyggt val! Jag hade nog gjort samma val om/när jag skulle köpa DJ. Det enda svåra hade varit valet mellan vit och blå tavla.
Mvh
Skitsnygg med "virrvarr-tavla"16014, 1985, linen dial
![]()
Javisst, den lever på ett annat sätt än t ex silver dial, ser olika ut i olika vinklar och såSkitsnygg med "virrvarr-tavla"
Om jag hittar en 77:a med just detta utseende så slår jag till!![]()
min gamla DJ, finns kvar på forumet vad jag vet!
finns många härliga djs, tyckte speciellt om vaniljglass bild!
Nu kommer jag hundra år senare, men den här var så fruktansvärt snygg!
Är det någon som vet vad det är för referens på denna skönhet? Är det 1601?
Men färg på tavlan specas inte i referenserna?
Mvh, Huldtan
![]()
Magisk tavla16014, 1985, linen dial
![]()
Tack!Magisk tavla![]()
http://gripenbro.se/artiklar/watches/Som nästa inköp har jag bestämt mig för en DJ och tänkte höra om det finns tips på bra inköpsställen som man bör bevaka? Jag håller självklart stenkoll på Köp & Sälj här på KS samt att jag spanar Chrono24, men rekommenderas något mer?
Tack! Nån erfarenhet om priserna är fasta eller om det finns prutmån?
Nix, aldrig köpt. Vet bara att han ofta har äldre DJ till försäljning.Tack! Nån erfarenhet om priserna är fasta eller om det finns prutmån?
Hittade en som jag fastnade för, tack för tipset.Nix, aldrig köpt. Vet bara att han ofta har äldre DJ till försäljning.
När jag köpte en ny tavla till fruns DJ så gick det på 5.000 kr hos Nymans ur. I priset ingick det att de bytte tavlan.Annorlunda trätavla som jag diggar men är även sugen på en blå tavla med stav index, någon som har koll på vad de går för hos AD?
![]()
För 4.000 kr borde du hitta en fin.Har hittat en DJ headonly som det lutar åt men tänkte höra om det är någon som vet vad en begagnad Rolex jubelee länk brukar ligga på? En från -80 talet.
TackFör 4.000 kr borde du hitta en fin.
najsigt! vad får man pynta för ett sånt spänne i butik?Detaljer...
Hodinkee läder + Rolex spänne (på en 1601)
najsigt! vad får man pynta för ett sånt spänne i butik?