• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Tuktuk

Patek
2-Faktor
16014, 1985, linen dial :)
IMG_3918.JPG
 
Funderar lite på hur pass mycket kan man ta ut svängarna vid tavelbyte på DJ. Godkänner RSC t.ex. att man svidar om från stick till roman? OK att ta med egen tavla och få nya visare? Uppgifter om vad det kan tänkas kosta är också intressant!
 

Erikberg

Cartier
2-Faktor
Som nästa inköp har jag bestämt mig för en DJ och tänkte höra om det finns tips på bra inköpsställen som man bör bevaka? Jag håller självklart stenkoll på Köp & Sälj här på KS samt att jag spanar Chrono24, men rekommenderas något mer?
 

Erikberg

Cartier
2-Faktor
Har hittat en DJ headonly som det lutar åt men tänkte höra om det är någon som vet vad en begagnad Rolex jubelee länk brukar ligga på? En från -80 talet.
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Jag tar klivet in i denna tråd för första gången och med mig har jag min nyfunna kompis. En 116200, på lokalt forum även benämnd som Posören :)

Bild på den blå lille gynnaren! :cigar:
IMG_5402.JPG


Bild från ett par dagar sedan, allt för att illustrera det oerhört trevliga roulettdatumet!
IMG_5119.JPG


På återseende inom en snar framtid :)
 
Topp