Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytt band på den här 16018 med lite ovanlig tavla:
![]()
Nytt band på den här 16018 med lite ovanlig tavla:
![]()
Föredrar onyx utan stenar faktisktTrevligt, sätt i matchande i DD med?
Riktigt läcker!Äntligen en i gemenskapen(egentligen varit i tre veckor men inte fått fingrarna ur...)
Toknöjd!
![]()
bra val där, jag är själv ute efter samma modell med vit tavla om nu @hampusg bara drabbas av flipparsjukan snartÄntligen en i gemenskapen(egentligen varit i tre veckor men inte fått fingrarna ur...)
Toknöjd!
![]()
Haha! Still going strongbra val där, jag är själv ute efter samma modell med vit tavla om nu @hampusg bara drabbas av flipparsjukan snart![]()
Fan vad snygg den ärHaha! Still going strong
![]()
Dovas renoveras så en gissning på Garbos?![]()
Har precis levererat en Doors-låt. Fick en kram av alkiskäring och high fives av ett gäng thailändska tjejer. Allt detta videmerades på en utav Sveriges top 5-krogar avseende risighet(Enligt Flashback iaf).
Nä. Bilagan. En institution i risighet. Den enda krogen i Sverige där tjejer kastar haymakers lika frekvent som tandlösa slängkyssar. In i dimman!Dovas renoveras så en gissning på Garbos?![]()
Riktigt läcker!
bra val där, jag är själv ute efter samma modell med vit tavla om nu @hampusg bara drabbas av flipparsjukan snart![]()
Jävligt nice tavla!!Bidrar med en blå..
![]()
Någon som vet vad en vanlig blå tavla och visare kostar till 16234?
Tack så mycketCa 5-6k.
Trevlig tavla, jag hade dock satt på ett rassligt jubilee på den
Tack, Yes en lite ovanligare no lume wide boyTrevlig tavla, jag hade dock satt på ett rassligt jubilee på den![]()
WB är riktigt braTack, Yes en lite ovanligare no lume wide boy
Den tavlan är mumma, mycket fin!Enkel, men rätt snygg imo, 16030 Tapestry
![]()