Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner samma. Har blivit så jävla sugen på en HULK! Fick ett erbjudande att byta in min mot en oanvänd hulk från -17. Känns dock som en riktigt dum deal då min datejust listas för 113,200 och Hulken för 80,500...Behöver tips och råd av er. Ägt 2 subs tidigare samt en 114300 och nu 116200. Blivit lite sugen på sub igen. Sälja 116200 och köpa Sub eller behålla DJ. Sjuk beslutsångest.. .
Betalde du listpris för en TT dj? Det är ingen dålig deal. Du kan ju inte jämföra listpris i en bytesaffärKänner samma. Har blivit så jävla sugen på en HULK! Fick ett erbjudande att byta in min mot en oanvänd hulk från -17. Känns dock som en riktigt dum deal då min datejust listas för 113,200 och Hulken för 80,500...
Det är just d. Vet fort inte vad jag ska göra?Känner samma. Har blivit så jävla sugen på en HULK! Fick ett erbjudande att byta in min mot en oanvänd hulk från -17. Känns dock som en riktigt dum deal då min datejust listas för 113,200 och Hulken för 80,500...
Nej, det gjorde jag inte. Fick pynta 95,000. Men det svider fooortfarande lite. Men kanske inte är så dåligt ändå eftersom andrahandsvärdet är ganska lika?Betalde du listpris för en TT dj? Det är ingen dålig deal. Du kan ju inte jämföra listpris i en bytesaffär
Haha denna ångest... Känns segt att betala 95 k och 2 månader senare byta till en som är värd runt 80 k....Det är just d. Vet fort inte vad jag ska göra?
Precis. Du har den ju ute för 86. Tveksamts du nu skulle få det vid försäljning. Men oavsett så är det möjligtvis så att du torskar 6k. Inte så mycket om du vill ha hulk och slipper vänta. Värdet håller ju bättre på en hulkNej, det gjorde jag inte. Fick pynta 95,000. Men det svider fooortfarande lite. Men kanske inte är så dåligt ändå eftersom andrahandsvärdet är ganska lika?
Men byter man ner sig får man ju ta cash imellan. Men om man fick välja 1? Vilken ska man ta DJ ele sub?Haha denna ångest... Känns segt att betala 95 k och 2 månader senare byta till en som är värd runt 80 k....
Ibland älskar jag datejuste, på jobbet är den klockren då vi har kavaj/skjorta. Men på helger när man hänger runt i jeans/t-shirt saknar man en robust sub.
Precis.Precis. Du har den ju ute för 86. Tveksamts du nu skulle få det vid försäljning. Men oavsett så är det möjligtvis så att du torskar 6k. Inte så mycket om du vill ha hulk och slipper vänta. Värdet håller ju bättre på en hulk
Jag kommer förmodligen att byta till en Sub LV Hulk, då det mer känns som "jag". Hulk funkar ändå till dressat men funkar så sjukt bra till vardags. Mer robust och vardaglig..Men byter man ner sig får man ju ta cash imellan. Men om man fick välja 1? Vilken ska man ta DJ ele sub?
Det var inte många dagar sedan du äntligen hittat världens bästa klocka och nu ska den flippas igen? Alltså, den berg- och dalbana som är din vilja måste vara spännande att åka påBehöver tips och råd av er. Ägt 2 subs tidigare samt en 114300 och nu 116200. Blivit lite sugen på sub igen. Sälja 116200 och köpa Sub eller behålla DJ. Sjuk beslutsångest.. .
Är den fint skick så ja, jag skulle byttPrecis.
Har även en kille som vill byta sin Hulk från 2013 som blev klar från service igår. Han kan lägga 4 k emellan. Hur ser du på det?
(Han andra sålde sin)
Haha denna ångest... Känns segt att betala 95 k och 2 månader senare byta till en som är värd runt 80 k....
Ibland älskar jag datejuste, på jobbet är den klockren då vi har kavaj/skjorta. Men på helger när man hänger runt i jeans/t-shirt saknar man en robust sub.
10/10I like shiny things!
//B
Med denna runt handleden kommer förhandlingen sluta över förväntan!!!Snus, kaffe och en liten avtalsförhandling inleder dagen. Middag med nära och kära ikv. Bra dag på g! Må bäst allesammans
Drog tillbaka min annons. Vore dumt och sälja. Alltså den där tavlan. Eller vad säger ni?
Det ena kanske inte behöver utesluta det andraÄsch, sälj och köp en sub
Sluta vela och sälj den bara. Har man väl börjat tänkt tanken brukar den sällan bli kvar nån längre tid.Drog tillbaka min annons. Vore dumt och sälja. Alltså den där tavlan. Eller vad säger ni?
Va i samma situation som du, sålde dj´n och köpte en SubC med datum - ångrar mig inte en sekund.Drog tillbaka min annons. Vore dumt och sälja. Alltså den där tavlan. Eller vad säger ni?