Code
AKA Vincent B
Sorry..Ursäkta men varför skriver du det i den här tråden? Om alla gjorde så skulle varenda märkes-/modelltråd vara full av hänvisningar till K&S.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry..Ursäkta men varför skriver du det i den här tråden? Om alla gjorde så skulle varenda märkes-/modelltråd vara full av hänvisningar till K&S.
Oj, suddig morgonGodmorgon!
//B
Oj, suddig morgon
Plasta av den då! DJ41 är en fullträff! Helt rätt med dia-tavlaKär i denna klockan!
Höger med jubilee!Höger eller vänster?
Jag tycker att blå är lite av en favorit men den högra var riktigt snygg i det ljuset. Silver?Höger eller vänster?
Stämmer!Jag tycker att blå är lite av en favorit men den högra var riktigt snygg i det ljuset. Silver?
5400 pyntade jag på Rob med jobb och tavla.Jäkligt osäker på min tavla, vad kan ett byta tänkas kosta? Runt 5? Ref 116200
Behåll!! Tycker att din tavla är riktigt fin. Möjligen andra index, men jubileetavlan (eller om du har computerdial - lyckas sällan skilja dem åt ) är överlägsen!Jäkligt osäker på min tavla, vad kan ett byta tänkas kosta? Runt 5? Ref 116200
Tror jag det! Jag hade nog haft den varje dag..Vi trivs fortfarande ihop. Första klockan på länge som varit på en vecka i sträck.
//B
Då är det bättre att kolla i Day-Date tråden. Datejust är mycket ovanlig i andra material än stål.Mycket stål i denna tråd.
Fram med ädelmetallerna nu folk!
Dock är det sjukt häftigt med dj i helguld. Känns mycket mer som en håll-käften-klocka än en day date tycker jag. Bild stulen från Google (ref 116238)Då är det bättre att kolla i Day-Date tråden. Datejust är mycket ovanlig i andra material än stål.
Tyng som faen!Dock är det sjukt häftigt med dj i helguld. Känns mycket mer som en håll-käften-klocka än en day date tycker jag. Bild stulen från Google (ref 116238)
Dock är det sjukt häftigt med dj i helguld. Känns mycket mer som en håll-käften-klocka än en day date tycker jag. Bild stulen från Google (ref 116238)
Fel tråd sorry!!!Sammanställer senaste 5 åren för bolaget och ser en bra utvevkling som ska presenteras för de anställda. Hulk gör jobbet svprt när ögat gärna dras till honom
Det där är väl en Datejust så vitt jag kan seFår jag vara med här trots att det inte blev en DJ som planerat?
Ja, den är ju en Datejust Turn O Graph - Men jag vet inte ifall folk är väldigt noga med att Turn O Graph är en separat klocka i det avseendetDet där är väl en Datejust så vitt jag kan se
Ni är så välkomna!Ja, den är ju en Datejust Turn O Graph - Men jag vet inte ifall folk är väldigt noga med att Turn O Graph är en separat klocka i det avseendet