marlun
Guld
Kul, grattis! Vitguldsringen gör verkligen stor skillnadNu kan jag äntligen posta befogat i denna tråd! Min 116234 landade idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul, grattis! Vitguldsringen gör verkligen stor skillnadNu kan jag äntligen posta befogat i denna tråd! Min 116234 landade idag
Grattis. Helt klart en av de bästa DJ kombinationerna.Nu kan jag äntligen posta befogat i denna tråd! Min 116234 landade idag
Kul, grattis! Vitguldsringen gör verkligen stor skillnad
Tack ska ni ha! Känns jättebra med denna komboGrattis. Helt klart en av de bästa DJ kombinationerna.
Jäkligt sugen på att byta min silvertavla mot en blå.
Det är ju dock en sportklocka.Absolut bästa dressklockorna enligt mig! Finns ett utförande för varje smak
Håller med dig om att det absolut inte är en renodlad dressare. Men med vitguldsring och jubilee så är det i alla fall en dressig sportklocka.Det är ju dock en sportklocka.
Nja, på läder så kanske. Cellini är deras ju deras dressare.Håller med dig om att det absolut inte är en renodlad dressare. Men med vitguldsring och jubilee så är det i alla fall en dressig sportklocka.
Visst kan man sätta en gräns vid att en klocka ska vara på läder för att överhuvudtaget få epitetet dress. Även om det i det här fallet inte handlade om att jag beskrev den som en dressklocka, utan som en dressing sportklocka. Köper det.Nja, på läder så kanske. Cellini är deras ju deras dressare.
Ungefär så där satt länken på mig med när jag hade en DJ med jubilee. Det är huvudsaken låset/länken sitter centrerat och bekvämt på handleden, inte själva kronan.Ni som har koll. Bör kronan vara mer centrerad på handleden? Tycker den hamnade lite väl högt upp, men verkar vara olika när jag ser på andras bilder.. Den ”hänger” dock centrerat och perfekt, därav lite förvirrad
Ni som har koll. Bör kronan vara mer centrerad på handleden? Tycker den hamnade lite väl högt upp, men verkar vara olika när jag ser på andras bilder.. Den ”hänger” dock centrerat och perfekt, därav lite förvirrad
Ungefär så där satt länken på mig med när jag hade en DJ med jubilee. Det är huvudsaken låset/länken sitter centrerat och bekvämt på handleden, inte själva kronan.
Inga konstigheter, det är sådär den ska sittaNi som har koll. Bör kronan vara mer centrerad på handleden? Tycker den hamnade lite väl högt upp, men verkar vara olika när jag ser på andras bilder.. Den ”hänger” dock centrerat och perfekt, därav lite förvirrad
Ungefär så där satt länken på mig med när jag hade en DJ med jubilee. Det är huvudsaken låset/länken sitter centrerat och bekvämt på handleden, inte själva kronan.
Mina sitter likadant som detta, tyckte dock detta var bra eftersom kronan inte var helt centrerad, hade den varit det hade den varit mest utsatt för deskdiving.
Gott! Tänkte nästan det, tack!Inga konstigheter, det är sådär den ska sitta
Snygg..stort grattisNu kan jag äntligen posta befogat i denna tråd! Min 116234 landade idag
Ni som har koll. Bör kronan vara mer centrerad på handleden? Tycker den hamnade lite väl högt upp, men verkar vara olika när jag ser på andras bilder.. Den ”hänger” dock centrerat och perfekt, därav lite förvirrad
Tack!!Snygg..stort grattis
Aldrig sett den innan; jäklar vad finLängtar sinnesjukt mycket efter denna. Är inne på lite service och den ska få sitta på handleden konstant när den kommer tillbaka 1601 -64 svart matt tavla. Är lite kär tror jag
Jo den verkar inte vara så vanlig. Men jag kan ha fel. Men kär blev jag när jag såg den första gångenAldrig sett den innan; jäklar vad fin
Och det var nån som undrade om DJ passade på läder...Längtar sinnesjukt mycket efter denna. Är inne på lite service och den ska få sitta på handleden konstant när den kommer tillbaka 1601 -64 svart matt tavla. Är lite kär tror jag