Gamla DJ funkar bra, det är de nya sexsiffriga som inte är lysande på läder.Och det var nån som undrade om DJ passade på läder...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gamla DJ funkar bra, det är de nya sexsiffriga som inte är lysande på läder.Och det var nån som undrade om DJ passade på läder...
Längtar sinnesjukt mycket efter denna. Är inne på lite service och den ska få sitta på handleden konstant när den kommer tillbaka 1601 -64 svart matt tavla. Är lite kär tror jag
Riktigt snygg, kan vara den snyggaste DJ around. Vad får betala för en sån?
Läder är det bästa!Och det var nån som undrade om DJ passade på läder...
Riktigt snygg. 41 mm?Gold on gold.
Tack.Riktigt snygg. 41 mm?
Nej. Bara på mänPassar 36mm på killar?
Nej tyvärr är det helt omöjligt, som att försöka skruva i en spårskruv med en torxmejsel... fysiskt ogörbart.Passar 36mm på killar?
Handlar enbart om handledsstorlek, inte könPassar 36mm på killar?
I så fall vill jag vara gubbe!Lite gubbvarning på denna
Mycket fin!Grymt stilig!
Min egen DJ gick från läder till länk idag. Min första jubilee, and like it...
Haha, fan vilken skön kommentar!Nej. Bara på män
De bärs lite olika. Du får testa och se vilken du gillar bäst.Passar 36mm på killar?
Ja ibland är det öppet målHaha, fan vilken skön kommentar!
Grymt ställ, var har du köpt det?Plexi och alligatorstrap från camille fournet (med seiko-clasp )