Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var bra.Värsta novellen
Finns det någon som väljer en Datejust över en Submariner?
Mer passande storlek på mig (ja, jag har pyttesmå armar ), roligare med fler tavelval, kan skifta mellan jubilée/oyster/andra band, typ. I och för sig finns det ju en del roliga Submariners, typ 1680/8, men generellt är jag en DJ-guyHur resonerar du då?
Om du klär dig i kostym/kavaj ofta så är ju DJn en bättre OWG klocka. Jämför nu en 116200 mot en 14060/16610. Men Submarinern är ju en klassiker...Finns det någon som väljer en Datejust över en Submariner?
Är också i tankarna på Datejust. Kikar en del på vintage, finns ju mycket från typ 70-talet. Vad kan man generellt förvänta sig för livslängd på en såpass gammal klocka egentligen, förutsatt regelbunden service?
Snyggt! Har du köpt tavlan till 1601an nyligen? Finns vit att köpa?Lillebror och storebror
Snyggt! Har du köpt tavlan till 1601an nyligen? Finns vit att köpa?
Jävligt snyggaTvå matta från 1978
Har en 1601 555-endlinks?
Om man skall vara petig så skall du ha en 6251H med 55-endlinks till din 1601. 555-endlinks hör till den senare länken 62510H.
Ok, tackar! Bra kunskap som vanligt på KS. Tycker mig se 555-endlinks mkt oftare till salu, är de till 5-siffriga DJ-referenser då eller?
Elegant!Måste ju posta min nya DJ här!
Riktigt fin DJ.Måste ju posta min nya DJ här!
Måste ju posta min nya DJ här!
Tack för alla glada tillropElegant!