Struts hade kanske varit snyggt tillKöpte denna 1601 från -73 idag, i grymt skick och enligt mina amatörtränade ögon inte särskilt polerad...
Mottaget gärna bandtips!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Struts hade kanske varit snyggt tillKöpte denna 1601 från -73 idag, i grymt skick och enligt mina amatörtränade ögon inte särskilt polerad...
Mottaget gärna bandtips!
Köpte denna 1601 från -73 idag, i grymt skick och enligt mina amatörtränade ögon inte särskilt polerad...
Mottaget gärna bandtips!
Köpte denna 1601 från -73 idag, i grymt skick och enligt mina amatörtränade ögon inte särskilt polerad...
Mottaget gärna bandtips!
Tack! Jo, det kändes helt klart bäst!Grattis! Kul att du fick tag på en! Tycker dn DJ var ett helrätt val bland dina alternativ!
Ett otroligt bra köp. Diggar skarpt kontrasten av guldindex mot stålfärgad boett. Lägg för övrigt ingen vikt på det faktum att det står "T Swiss T" på tavlan trots avsaknaden av lysmassa, Rolex var inte direkt enhetliga vid denna tid.
Mottaget gärna bandtips!
Snygg, grattis till ett bra köp! Jag har själv ett strutsband i mörkbrunt till min DJ 1600 som jag tycker passar superbra, ska se om jag kan hitta en bild. Jag skulle rekommendera att leta efter ett band som är 20/16 så du kan sätta på ett rolexspänne, tycker personligen att det lyfter klockan och bandet!
Edit: hittade en bild, tyvärr ser man inte bandet så bra, har inte bandet på klockan just nu så kan inte ta en ny bild
https://klocksnack.se/threads/den-första-och-enda-dagens-klocktråd.20/page-1277#post-548834
Galaxxy, fritt fram att matcha. Många färger funkar till en ljus tavla! Förutom det självklara: mörkbrunt. Våga testa ett olivfärgat i mocka likt Singulars tvådelade. Skulle dock personligen skippa ett ljusare cognacfärgat band, som skär sig mot det guldiga.
http://www.singularstraps.se/shop/vintage-mocka-oliv-182022/
Rekommenderar Rolex egna strap som jag själv kör:
Grattis till klockan! Kul att du hittade rätt till slut!
Asssåååååååååå hur snyggt?
Till vilken modell går den där tavlan?
Är tavlan vit eller någon annan nyans? Lite svårt
att se för ljuset
Med roman eller arabic dial
Vilken färg på tavlan skulle ni titta på om man siktar på något brunt läder?
16200
Vet inte om ja är så förtjust i helvit
Med roman eller arabic dial
Vilken färg på tavlan skulle ni titta på om man siktar på något brunt läder?
16200
Vet inte om ja är så förtjust i helvit
Upptäckte förresten att jag har, vad jag antar kallas, top hat plexi? Har alla 16XX-DJ det? Kul detalj oavsett!
Va tror ni om nåt mörkbrunt krokodil löder eller liknande till denna?
http://forums.watchuseek.com/f20/top-ten-alligator-straps-ive-owned-719451.htmlVa tror ni om nåt mörkbrunt krokodil löder eller liknande till denna?
Va tror ni om nåt mörkbrunt krokodil löder eller liknande till denna?