Allt handlar om vana! Älskar min DJ, kommer nog att komplettera den med en blå tavla nu.
Det är just den med blå tavla och roulette datum som jag inte kan sluta tänka på...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allt handlar om vana! Älskar min DJ, kommer nog att komplettera den med en blå tavla nu.
Då är vi tvåDet är just den med blå tavla och roulette datum som jag inte kan sluta tänka på...
Många frågor och tvivel om storlek (på klockor - inget annat!). Kan inte alla med 36mm lägga upp wrist shots samt omkrets (på handleden - inget annat!)? Skiljer de 6-siffriga boetterna sig något från de 5-siffriga? Har luggar blivit bredare/längre i något skede?
Många frågor och tvivel om storlek (på klockor - inget annat!). Kan inte alla med 36mm lägga upp wrist shots samt omkrets (på handleden - inget annat!)? Skiljer de 6-siffriga boetterna sig något från de 5-siffriga? Har luggar blivit bredare/längre i något skede?
Är nog lätt att bli återfallsmissbrukare p.g.a. storleken?Det är nå lurt med datejust. Haft en handfull eller så, i både stål, TT och guld. Tröttnar sinnessjukt fort på dom när jag väl har dom, men suget kommer alltid tillbaka?
Helt rätt!Allt handlar om vana! Älskar min DJ, kommer nog att komplettera den med en blå tavla nu.
Det beror antagligen på dopaminrushen du får av att köpa saker, medan känslan av att äga det som långsiktigt är rätt, vettigt och snyggt (DJ) inte har samma kemiska peak.Det är nå lurt med datejust. Haft en handfull eller så, i både stål, TT och guld. Tröttnar sinnessjukt fort på dom när jag väl har dom, men suget kommer alltid tillbaka?
Tycker tyvärr många av de sexsiffriga är för tråkiga, inklusive tavlorna hehe. Men ja nej jag får nog fan inse att datejust inte är för mig egentligen. Eller nåt... bahÄr nog lätt att bli återfallsmissbrukare p.g.a. storleken?
Alltid bekvämt och smidigt med 36mm. Du borde kanske prova en roligare tavla till 6-siffrig ref som tuxedo eller en magiskt blå med roulette?
Tyckte inte min var tråkig när jag hade den(visst ganska clean case på 116200) men jubilee och roulette förhöjde nöjet:
6-siffrigt med jubilee är grymt!
Visa lite bilder på dina DJ du haft då, framförallt dina TTTycker tyvärr många av de sexsiffriga är för tråkiga, inklusive tavlorna hehe. Men ja nej jag får nog fan inse att datejust inte är för mig egentligen. Eller nåt... bah
Ska kika i datorn sen om jag har något!Visa lite bilder på dina DJ du haft då, framförallt dina TT
Det är nå lurt med datejust. Haft en handfull eller så, i både stål, TT och guld. Tröttnar sinnessjukt fort på dom när jag väl har dom, men suget kommer alltid tillbaka?
TT är så jävla snyggt, har du fler bilder på den?DJ är lite som vita sneakers. Man gillar dom, man har dom, man tröttnar och kör annat, sen gillar man dom igen.
Också haft en handfull olika, från en 1601:a (ingen bild på ) till en 80-talare, till 116200 & sist en 116234.
Räfflad ring och jubilee är sjukt bekvämt. Väldigt bra allaround klocka.
Jubilee!Jubilee vs oyster? Vilken tycker ni passar DJn bäst?
Ja det ligger något i det! Men vilken bärs mest bekvämt?Jubilee!
Det klassiska svaret är jubilee till räfflad och oyster till slät.
Tycker nog jubilee är bäst på de flesta referenserna utav datejust. Ett fåtal äldre refs med slät ring jag kan tycka oyster gör sig bättre på.Ja det ligger något i det! Men vilken bärs mest bekvämt?
En sann DJ löver rakar alltid sista 1 dm av klockarmen.Tycker nog jubilee är bäst på de flesta referenserna utav datejust. Ett fåtal äldre refs med slät ring jag kan tycka oyster gör sig bättre på.
Jubilee är typ skönare och mer följsamt tycker jag personligen. Även om det nyper lite i armhåret ibland.
Hade sett bra kul ut. Jag tycker jubileet ska få sköta trimningen -vilket det också till viss del gör, hehe.En sann DJ löver rakar alltid sista 1 dm av klockarmen.
Köp!! Menar gvs stenad sodaliteTycker tyvärr många av de sexsiffriga är för tråkiga, inklusive tavlorna hehe. Men ja nej jag får nog fan inse att datejust inte är för mig egentligen. Eller nåt... bah
Haha jag ska ju inte ha några fler, trodde jag. Fan sodalite är coolt. Ballt med isad sodalittavla på en stålklocka. HmmmKöp!! Menar gvs stenad sodalite
Kom igen nu. Billigt är det också för att vara en sprillans från känd gråhandlare. Jag vill ju klämma, det de handlar om.Haha jag ska ju inte ha några fler, trodde jag. Fan sodalite är coolt. Ballt med isad sodalittavla på en stålklocka. Hmmm
Skulle just kommentera att priset är ju rätt behagligt på den, med tanke på tavlan som sitter där. Den är rätt dyr separat.Kom igen nu. Billigt är det också för att vara en sprillans från känd gråhandlare. Jag vill ju klämma, det de handlar om.
Fan va grym med isad sodallite!!! Priset är ju grymt bra med, ~77k. Tror en isad blå tavla ligger på 20k och en sodalite lär vara mer?Köp!! Menar gvs stenad sodalite