Denna bör vara tillbaka från service vilken månad som helst, nu blir det en reprisbild...När t.o.m Datejust-tråden nästan enbart består av modern skit så vet man att det är mkt märkliga tider.
Sen ska 6636-länken fixas i Hongkong
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna bör vara tillbaka från service vilken månad som helst, nu blir det en reprisbild...När t.o.m Datejust-tråden nästan enbart består av modern skit så vet man att det är mkt märkliga tider.
Vem kan kasta in lite bilder på sina 6siffriga 36mm tt, måste få mig en liten fix?
Verkar som de är ganska ovanliga på Köp och sälj, har varit på jakt efter en ett bra tag men kommer Väldigt sällan ut?
Ja, lite dyrare är det men tycker jag ser dem hyfsat ofta dock inte till salu, är folk som köper TT mer nöjda med sin klockan än de som köper stålis?Den är klart dyrare än en stålis, så då blir den klart ovanligare tänker jag.
Ja, lite dyrare är det men tycker jag ser dem hyfsat ofta dock inte till salu, är folk som köper TT mer nöjda med sin klockan än de som köper stålis?
För mig åtminstone så passar TT DJ inte att bära i så många sammanhang, eller åtminstone inte vid lika många tillfällen, den är inte på långa vägar lika mångsidig som en stålis, guld sticker verkligen ut på ett helt annat sätt än en stål, DJ, Sub eller whatever i princip.
I vardagen på arbetet vill många inte utmärkt sig alltför mycket, själv ingår jag i den kategorin.
Kontentan är att jag bär min DJ TT (edit, en femsiffrig) mer sällan än andra klockor vilket ger en speciell känsla när den väl används, ofta vid lite mer festliga eller andra märkvärdiga tillfällen.
Dessutom glimmar guld på ett förhäxande sätt
Min fem-öres teori
Grattis!. Grym med svart tavla!Precis blivit med datejust. Känns som jag har hittat hem, perfekt storlek
Snyggt. Den är verkligen crisp.Batteridatejust
Riktigt fin! Grattis till den!Nyinkommet Date 15010.
Magisk!Nyinkommet Date 15010.
Riktigt fin! Grattis till den!
Magisk!
Snygg! Grattis @Affe. Sneglade på den också men min 1603 blev allt för avundsjuk
Jag fördrar absolut stickdial alla dagar i veckan, det det är mer cleant i min mening, tycker det kan se lite plottrigt ut på tavlan med roman.Är inne på en 116234 och har beslutsångest över tavla. Vill ha silver, och då finns det två val. Silver stick dial eller Rhodium med Roman numbers. Det jag gillar med Rhodium är att den har en lite mörkare grå ton. Å andra sidan får man ingen luminova på visare eller index på rhodium. Någon som har sett båda bredvid varandra IRL?
Älskar den tavlanÄr inne på en 116234 och har beslutsångest över tavla. Vill ha silver, och då finns det två val. Silver stick dial eller Rhodium med Roman numbers. Det jag gillar med Rhodium är att den har en lite mörkare grå ton. Å andra sidan får man ingen luminova på visare eller index på rhodium. Någon som har sett båda bredvid varandra IRL?
Helt rätt med 116234, jag är själv sugen på en sån. Stick dial alla dar i veckan! Mycket snyggare och, som du själv är inne på, mer praktiskt!Är inne på en 116234 och har beslutsångest över tavla. Vill ha silver, och då finns det två val. Silver stick dial eller Rhodium med Roman numbers. Det jag gillar med Rhodium är att den har en lite mörkare grå ton. Å andra sidan får man ingen luminova på visare eller index på rhodium. Någon som har sett båda bredvid varandra IRL?
Pocketshots var inte riktigt min grej..