Snyggt!Nu får jag vara med här :-D
Min första 36mm landade idag. Otroligt nöjd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Nu får jag vara med här :-D
Riktigt bra!Nu får jag vara med här :-D
TackarSnyggt!
TackRiktigt bra!
TackSuper!!
Damn, vilket glapp. Är det fel länk?Fick hem en efterlängtad jubilee till min gamla 1603. Invigning med plask i poolen och en GT i näven.
Funderade på glappet när jag såg bilden. Men ska vara en 6251H och det stämmer väl? Ändlänkarna som spökar kanske? Är märkta med 55.Damn, vilket glapp. Är det fel länk?
Kan även bero på böjda bandstift, brukar dock inte bli riktig så stora glappFunderade på glappet när jag såg bilden. Men ska vara en 6251H och det stämmer väl? Ändlänkarna som spökar kanske? Är märkta med 55.
Funderade på glappet när jag såg bilden. Men ska vara en 6251H och det stämmer väl? Ändlänkarna som spökar kanske? Är märkta med 55.
Tack för input allihopa! Säkerligen trötta bandstift, men inte helt omöjligt att det behöver böjas lite också. Ger mig på det ikväll!6251H och 55 är rätt ändlänkar till din 1603:a. Kan vara att du behöver böja till dem, eller så är det att bandstiften sjunger på sista versen. Finns bara ett sätt att kolla upp det
Ufff! Denna utförande är så läcker! Funderar starkt på att köpa denna modell Några tankar eller erfarenheter du vill dela med dig innan jag slår till?
Testar nya kameran då den gamla gav upp!
Ufff! Denna utförande är så läcker! Funderar starkt på att köpa denna modell Några tankar eller erfarenheter du vill dela med dig innan jag slår till?
Förstår det!Så jäkla nöjd.
Den där är så jäkla snygg! Jag tycker nästan att tavlan är cleanare på Date jämfört med Datejust. Är lite osäker på om jag är man nog att bära upp 34 mm bara.115200 blir dagens solklocka.
@Sebran, köööööp115200 blir dagens solklocka.
30 grader och Astrid Lindgrens Värld...
Tycker också dem är fina. Framförallt vita romantavlanVarför ser man så få DJ med vita tavlor på forumet? Framförallt ovanligt på 6 siffriga upplever jag det som. Anses det som väl feminint kanske?
Jag tycker i alla fall att dom är sjukt snygga och är bra sugen på att skaffa en som ett komplett till min svarta.
Bild snodd från Instagram.
Ja romantavlan är fantastisk. Om det fungerar för Han Solo så fungerar det för migTycker också dem är fina. Framförallt vita romantavlan
Vita är grymma, både i stav och roman!Varför ser man så få DJ med vita tavlor på forumet? Framförallt ovanligt på 6 siffriga upplever jag det som. Anses det som väl feminint kanske?
Jag tycker i alla fall att dom är sjukt snygga och är bra sugen på att skaffa en som ett komplett till min svarta.
Bild snodd från Instagram.