Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tror ni; finns det någon prutmån hos svensk AD på en 116200 med slät ring, blå tavla och jubilée? Förstagångskund kan tilläggas.
Underbart!Köpte exakt den kombinationen för ett knappt år sedan från svensk AD som förstagångsköpare. Det korta svaret är ja. Skickar PM.
Men med lite skön stretch blir hårproblemet så gott som eliminerat.Hade sett bra kul ut. Jag tycker jubileet ska få sköta trimningen -vilket det också till viss del gör, hehe.
Why not both?Jubilee vs oyster? Vilken tycker ni passar DJn bäst?
Why not both?
Håller med! Finns både för och nackdelar med bådaNice, den var ju kanon på både Oyster och Jubilee
Why not both?
17 starkaOmkrets på den handleden?
Och sodalite med is kostar typ runt 50kFan va grym med isad sodallite!!! Priset är ju grymt bra med, ~77k. Tror en isad blå tavla ligger på 20k och en sodalite lär vara mer?
Köp den nu då!!Och sodalite med is kostar typ runt 50k
Byt ut mop en stund! Ingen märkerKöp den nu då!!
Testar nya kameran då den gamla gav upp!
Ojdå!Och sodalite med is kostar typ runt 50k
Den nya kameran verkar fungera lika bra som den tidigare. Riktigt imponerad av dina bilder.
mmmm, om det kommer till säljtankar på den TT:n så är det bara att höra av sig-
Grattis!Nu får jag vara med här :-D
Min första 36mm landade idag. Otroligt nöjd.
Tack rävenGrattis!
Super!!Nu får jag vara med här :-D
GrattisNu får jag vara med här :-D
TackarGrattis
Många frågor och tvivel om storlek (på klockor - inget annat!). Kan inte alla med 36mm lägga upp wrist shots samt omkrets (på handleden - inget annat!)? Skiljer de 6-siffriga boetterna sig något från de 5-siffriga? Har luggar blivit bredare/längre i något skede?
Hej är ute efter en 126334 med blue dial, fullset och inte jubilee länken. Någon som vet hur jag gör en köpes annons är ny här.