Vilket skick. Den där kan inte vara mycket använd.34mm är såååååååååå j... manligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket skick. Den där kan inte vara mycket använd.34mm är såååååååååå j... manligt!
Vilket skick. Den där kan inte vara mycket använd.
Den är verkligen sjukt vacker. Inom ett år hoppas jag att jag har en med blå tavla.
Njuter av den min mycket välpostade 116200.
Är så stolt att jag var tvungen att skryta om den för Grand Canyon
Jag är inte helt 100 med på vad du menar, men så här ser min ut i alla fall.Jag har upptäckt en störande detalj på min nya klocka, ändlänkarna är lite ojämna precis där de möter boetten. Det gäller den högra delen av ändlänken både kl 6 och 12.
Har jämfört med massa bilder i tråden men tycker det ser ut som att de sitter med perfekt höjd mot boetten på alla andra klockor. Hoppas ni ser vad jag menar!
Klockan i fråga är en 116200, uttagen i april -18.
Fy fan va störande...Din ser perfekt ut!
Titta i ”hörnet” på ändlänken, där den är som spetsigast. Min går liksom ner på högersidan, dina är spetsiga och fina hela vägen fram till där de möter boetten på både höger och vänster sida.
Japp, de ser också helt perfekta ut!
Ok, då fattar jag. En viss skillnad är det ju, men det ses väl bara på närbilder antar jag. Men nog så irriterande när man väl vet om det förstås.Din ser perfekt ut!
Titta i ”hörnet” på ändlänken, där den är som spetsigast. Min går liksom ner på högersidan, dina är spetsiga och fina hela vägen fram till där de möter boetten på både höger och vänster sida.
Sjukt irriterande när man väl har sett det! Just nu ser jag inget annat när jag tittar på klockan. Får svänga förbi hos min AD i morgon och se vad de säger.Ok, då fattar jag. En viss skillnad är det ju, men det ses väl bara på närbilder antar jag. Men nog så irriterande när man väl vet om det förstås.
AD borde kunna styra upp nya ändlänkar tycker jag.
Det var rejäl skillnad! Det måste gå att justera?Din ser perfekt ut!
Jag förstår dig. Surt. Hoppas det går bra.Sjukt irriterande när man väl har sett det! Just nu ser jag inget annat när jag tittar på klockan. Får svänga förbi hos min AD i morgon och se vad de säger.
Skulle inte tro att det går att justera då hela ändlänken verkar vara sned.Det var rejäl skillnad! Det måste gå att justera?
Oj! Hoppas AD kan lösa detta.Skulle inte tro att det går att justera då hela ändlänken verkar vara sned.
Tänkte inte ens på det. Var tvungen att Googla, och visst är ändlänkarna fixerade. Hoppas din AD tar saken på allvar och fixar fram en ny länk.Har någon koll på om det ens går att ta loss ändlänkarna från länken? Har för mig att de sitter ihop på de nya länkarna.