Den där växer mer & mer på mig, vitguldsringen kanske inte är så dum på den moderna ändå Har bara testat slät och räfflad på vintage Grymma bilder tar du iaf, triggar köpdelen av hjärnan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där växer mer & mer på mig, vitguldsringen kanske inte är så dum på den moderna ändå Har bara testat slät och räfflad på vintage Grymma bilder tar du iaf, triggar köpdelen av hjärnan
Är det någon som smakat på nya 126231 än?
Lite mer bilder?Testade den hos AD här om veckan. Är ett stort fan (som många andra i tråden) av hidden clasp så det saknade jag lite, men justeringsmån är ju också bra
Kör på min 1603 idag. Mattsvart tavla och fullset är inte något du ser varje dag...
Snyggt!Testade den hos AD här om veckan. Är ett stort fan (som många andra i tråden) av hidden clasp så det saknade jag lite, men justeringsmån är ju också bra
Tycker bandhornen ser smalare ut och tavlan större, vilket är två plus i min bok. Gamla ser lite knubbig ut och tavlan är för liten jämfört med resten av klockan Och nya verket dessutom, mums!Lite mer bilder?
Själv tycker jag nästa att tavlan ser för stor ut när man jämför med bandhornen, kanske man måste vänja sig bara?
Känns även som att indexen är fetare också....Snyggt!
Tycker bandhornen ser smalare ut och tavlan större, vilket är två plus i min bok. Gamla ser lite knubbig ut och tavlan är för liten jämfört med resten av klockan Och nya verket dessutom, mums!
Misstolkar jag den röda texten eller uppmanar Rolex till att man ska använda boxen att förvara cigaretter i?Kör på min 1603 idag. Mattsvart tavla och fullset är inte något du ser varje dag...
Ok, då fattar jag. En viss skillnad är det ju, men det ses väl bara på närbilder antar jag. Men nog så irriterande när man väl vet om det förstås.
AD borde kunna styra upp nya ändlänkar tycker jag.
Det var rejäl skillnad! Det måste gå att justera?
Frågan är om det är ändlänkarna det är fel på eller infästningen vid bandhornen som är ojämna av produktionsfel. Länken verkar ju sitta bra i övrigtSkulle inte tro att det går att justera då hela ändlänken verkar vara sned.
Misstolkar jag den röda texten eller uppmanar Rolex till att man ska använda boxen att förvara cigaretter i?
Riktigt bra marknadsföringsknep, undrar om det var många som använde sin Rolex-låda till det...Hade inte läst det själv ens. Lagom PK
Om man studerar ändlänken på nära håll ser man ganska tydligt att den börjar slutta när den närmar sig boetten, så jag TROR att det är där felet ligger.Frågan är om det är ändlänkarna det är fel på eller infästningen vid bandhornen som är ojämna av produktionsfel. Länken verkar ju sitta bra i övrigt
Ser ut som vitguld. Jäklar vad coolt om så är fallet!Snyggaste Datejusten på länge. Bild från Instagram.
Lite mer bilder?
Själv tycker jag nästa att tavlan ser för stor ut när man jämför med bandhornen, kanske man måste vänja sig bara?
Snyggt!
Tycker bandhornen ser smalare ut och tavlan större, vilket är två plus i min bok. Gamla ser lite knubbig ut och tavlan är för liten jämfört med resten av klockan Och nya verket dessutom, mums!
Är det inte den som visats på bilderna här precis?Så vad tror ni? Blir det en uppdatering av stål-DJ till nya boetten nästa år?
Nä det är väl TT? Nya boetten finns bara i Rolesor eller Everrose om jag inte fattat fel.Är det inte den som visats på bilderna här precis?
Jag får nog byta jag tänkte att färgvariationen på bezeln var pga vitguld.Nä det är väl TT? Nya boetten finns bara i Rolesor eller Everrose om jag inte fattat fel.
På bilden ovan borde det vara everrose.
Elvis has left the building.
Idag firar vi en månad ihop!