Jag har också svängt i frågan, föredrar slät till denna konfig.Slät eller vitguldsring? Har alltid föredragit räfflad till jubilee men på senare tid börjat tycka att slät är riktigt bra, speciellt till blå tavla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har också svängt i frågan, föredrar slät till denna konfig.Slät eller vitguldsring? Har alltid föredragit räfflad till jubilee men på senare tid börjat tycka att slät är riktigt bra, speciellt till blå tavla.
Slät eller vitguldsring? Har alltid föredragit räfflad till jubilee men på senare tid börjat tycka att slät är riktigt bra, speciellt till blå tavla.
Jag har också svängt i frågan, föredrar slät till denna konfig.
Räckte inte denna sida vid sida?Kan bara hålla med, gamla är bättre.
Har du möjlighet att köra sida vid sida jämförelse på ”samma” klocka vore jag tacksam?
Tjockare och även längre(?) index ser det ut som. Sen har de även tagit bort "tågrälsen" med de romerska siffrorna i ytterkanten på tavlan. Påminner mer om 34 mm Date-modellen nu tycker jag.
Grymt bra. Grattis!Nu har den anlänt. Mycket nöjd.
Yes dom är betydligt tjockare på nya.
Tjockare och även längre(?) index ser det ut som. Sen har de även tagit bort "tågrälsen" med de romerska siffrorna i ytterkanten på tavlan. Påminner mer om 34 mm Date-modellen nu tycker jag.
Härliga färger i den...saknar min massor, kommer dock lite tröst snartGör entre här med Väldigt nöjd med denna!
Härliga färger i den...saknar min massor, kommer dock lite tröst snart
Någon som har en box m.m till salu, det är till en 16234.
Tackar!Sanslöst förtjust i den där. Tavlan är i mina ögon magisk.
Stiligt! Är tavlan silver eller lite laxrosa?
Stiligt! Är tavlan silver eller lite laxrosa?
Har du fler bilder? På min mobil är de så laxrosa de kan bli.Inget av de
Rhodium. Grå mao. Aningen mörkare än en klassisk silver. Nästan monoton med stålet.
Har du fler bilder? På min mobil är de så laxrosa de kan bli.