• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Sommarklockan!
F3622182-D613-4FDE-B698-08D8DE07082A.jpeg
 
Hoppla, notera de nya ändlänkarna. Kul att nya vitguld/stål släpps redan nu och inte i samband med nästa Basel. Som någon påpekade ser index lite biffigare ut. Är det bekräftat att hidden clasp inte längre finns på nya datejust?
Vad menar du? Den har inte släppts w/s. Nya TT 36 har inte hidden clasp.
 
Vad menar du? Den har inte släppts w/s. Nya TT 36 har inte hidden clasp.
Trodde det var 36 mm-modeller på bilden, men i så fall är det 41 mm-modeller då. Till saken hör att två ADs sa till mig att nuvarande vitguld/stål (116234) var svår att få tag på då den nya släpps i juni/juli, så jag tänkte att de hade kommit nu. Tack för info ang. spänne!
 
Gillar den äldre bättre. Den är knubbigare men nya känns mer inriktad till dam. Sen tycker jag att de förstört tavlan helt med knubbiga stavindex och att dom tagit bort hidden clasp.
Kan bara hålla med, gamla är bättre.
Har du möjlighet att köra sida vid sida jämförelse på ”samma” klocka vore jag tacksam?
 
Tillbaka
Topp