Papa_Fredd
Basic
Finns super jubilee att tillgå till DJ41?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns på jubilee men inte med dolt lås. Oklart för min del om det går att slänga på ett jubilee med dolt lås.Finns super jubilee att tillgå till DJ41?
Hur känns denna sizen om man jämför med 36mm, du som haft både vintage och nyare 36or?DJ41 166334.
Faktiskt mkt bra. Den nya lite tunnare boetten är riktigt bra. En vintage 36:a könns nästan futtig efter man haft den härHur känns denna sizen om man jämför med 36mm, du som haft både vintage och nyare 36or?
Klart du ska ha en sexsiffrig som komplementJag sitter och spanar efter ett komplement till min DJ, tänkte uppgradera till en sexsiffrig, men hittar inte riktigt den kombination jag önskar.
Vad kostar det att byta tavla på en klocka med sexsiffrig referens? Både själva bytet och en bättre begagnad tavla?
Vilken marknad tittar man på för begagnade tavlor, utöver KS? Ebay?
Såhär ser nuvarande klockan ut, jag tänkte komplettera med en nyare i helstål. Så lika, men ändå så olika. Lite då och då funderar jag på att sälja och köpa en ny men så fort jag drar på mig denna blir jag som förälskad på nytt, och i kvällsljus gör den sig extra bra.
Tråden ska inte användas som annonsplattform.116200 med Superjubilee nu prisdumpad på KS om någon är sugen
Du har nämligen redan skrivit en gång att den är till salu.116200 till salu om någon är sugen
Har det hänt något med bandstiftet kl 12? Ser ut som en glipa på högersida men kan vara bilden.116200 med Superjubilee nu prisdumpad på KS om någon är sugen
Ändlänken ser knappt solid ut. @closetplayer fotografera gärna ändlänk/boetts baksida. Är det korrekt ändlänk?Har det hänt något med bandstiftet kl 12? Ser ut som en glipa på högersida men kan vara bilden.
Skulle inte detta tas i annonsdelen, sa visst nån?Ändlänken ser knappt solid ut. @closetplayer fotografera gärna ändlänk/boetts baksida. Är det korrekt ändlänk?
Att fråga om en glipa på modern sexsiffrig DJ är väl intressant förSkulle inte detta tas i annonsdelen, sa visst nån?
Eller du tycker det är bra att han inom loppet av en vecka först berättar förSkulle inte detta tas i annonsdelen, sa visst nån?
Jag vet inte hur du räknar, men jag får det till 1500:-Eller du tycker det är bra att han inom loppet av en vecka först berättar för
alla att hans DJ är till salu, och sedan är så vänlig att han informerar oss att han nu faktiskt prisbumpat den hela 1000kr?
Bild på baksidan av ändlänk/boett?Jag vet inte hur du räknar, men jag får det till 1500:-
Kanske bättre om du skickar ett PM till den berörde istället för tjafsa vidare här?Bild på baksidan av ändlänk/boett?
Let’s not go there... för mkt prisdiskussioner redan. 1000 eller 1500 är nog sak samma i sammanhanget eftersom den är rätt saftigt prissatt. Jaja each to their own, och prisdiskussioner är inte relevant.
Jag påpekade en gång att han använt tråden felaktigt vid upprepade tillfällen, det är inte tjafs.Kanske bättre om du skickar ett PM till den berörde istället för tjafsa vidare här?
Ignore på dig direkt.Jag påpekade en gång att han använt tråden felaktigt vid upprepade tillfällen, det är inte tjafs.
Jag ställer en relevant fråga kring modellen, det är absolut inte tjafs. (Allmänintresse att veta om det kan finnas glipor mellan ändlänk och boett på 116200).
Varför PM? Forumet är ett forum, inte en chatt.
@closetplayer har du lust att visa ändlänken?
Sakligt bemötande från din sida?Ignore på dig direkt.
Det var bara bilden, bifogar ny bildHar det hänt något med bandstiftet kl 12? Ser ut som en glipa på högersida men kan vara bilden.
Den ser kanonfin ut och helt kosherDet var bara bilden, bifogar ny bild