Mariaelisabeth
Basic
Sålänge man inte har two-tone så kan gubbvarningen strykas
Jag har two tone och känner mig inte som en gubbe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sålänge man inte har two-tone så kan gubbvarningen strykas
Det finns inget gubbigt med TT, Jubilee eller vad helst annat folk hittar på som skall vara rätt eller fel. Det som är rätt, är det man själv tycker är rättJag har two tone och känner mig inte som en gubbe
Gillar att du jobbar med kreativiteten på bilderna.
Gillar att du jobbar med kreativiteten på bilderna.
På 16014 är glasringen i vitguld, på 16030 är den i stål. Båda referenserna har plexiglas och quickset - dvs snabbinställning av datum.Hej! Har börjat bli sugen på en datejust
Men de är ju en djungel med alla ref.
Någon som kan förklara vad de är för skillnad på 16014 och på 16030?
Något speciellt man ska tänka på?
Önskemål är plexi vit/silver alt blå tavla
Tack på förhand.
På 16014 är glasringen i vitguld, på 16030 är den i stål. Båda referenserna har plexiglas och quickset - dvs snabbinställning av datum.
Köp inte det billigaste exemplaret du stöter på och lägg gärna upp bilder på eventuella objekt här i tråden så får du hjälp att bedöma skick.
Nu gnäller säkert någon på att pocketshotsen ser likadana ut..
Nu gnäller säkert någon på att pocketshotsen ser likadana ut..
Svårt att gnälla på dina bilder tycker jagNu gnäller säkert någon på att pocketshotsen ser likadana ut..
Härlig marmoreringHandlat club steak på hipsterfästet Urban Deli - ska på vinprovning ikväll!
Ca 5kVad kostar det att byta tavla på en 116200 ink tavla?
Dräggel.
Vem här inne tröttnar först på sin blåa 116200 på jubilée och säljer den till mig?
Lite sugen men är redan owg med vit tavla. Får jag inte tag i en blå direkt får jag överväga att köpa och byta tavla om den finns kvar då
Lite sugen men är redan owg med vit tavla. Får jag inte tag i en blå direkt får jag överväga att köpa och byta tavla om den finns kvar då
Ska tänka på saken. Billigast och minst krångligt att köpa rätt från börjanKnalla in till närmsta ad och byt till en blå!
Uppenbarligen @Ernesto så vänta några dagar så finns den på säljDräggel.
Vem här inne tröttnar först på sin blåa 116200 på jubilée och säljer den till mig?
Dräggel.
Det vore något va? Den ska stanna länge är planen. Aldrig varit så glad i en klocka tidigare.Byter den rakt av mot din VC
Det vore något va? Den ska stanna länge är planen. Aldrig varit så glad i en klocka tidigare.