Jag ska hinna före...Dräggel.
Vem här inne tröttnar först på sin blåa 116200 på jubilée och säljer den till mig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ska hinna före...Dräggel.
Vem här inne tröttnar först på sin blåa 116200 på jubilée och säljer den till mig?
Mot en panna plus lite cash kanske?Byter den rakt av mot din VC
Mot en panna plus lite cash kanske?
Finns/kommer det ”gamla” superjubilee med hidden clasp finnas kvar att köpa löst hos ad även fast den nya generationen datejust ej använder den?
NiceGillar färgskiftningarna i min 116200.
Nice
Får man fråga om du funderade på vitguldsring och vad som i sådant fall avgjorde att du valde slät?
Är i valet o kvalet över vilken variant jag tycker bäst om med blå tavla.
Håller med dig om vitguldsringen men slät ring på en svart dia-tavla kan jag absolut tänka migTack
Haft några 116200 och en 116234. Detta är nörderi (samt tycke och smak) men jag tycker att vitguldsringen på sexsiffriga DJ är för stor. Föredrar vitguldsringen på 1601. Dessutom gillar jag kombinationen av slät ring + Jubilee.
Tack för bra svar.Tack
Haft några 116200 och en 116234. Detta är nörderi (samt tycke och smak) men jag tycker att vitguldsringen på sexsiffriga DJ är för stor. Föredrar vitguldsringen på 1601. Dessutom gillar jag kombinationen av slät ring + Jubilee.
Tack för bra svar.
Har haft en 116234 med silvertavla som jag inte riktigt kom överens med och sålde.
Har tänkt att det enbart berodde på tavlan men är inte helt säker. Kanske är det som du säger att vitguldsringen är för stor så att den blir för blingig ihop med jubilee.
Det som talar för vitguldsring är att jag främst kommer ha den till mer dressat.
Båda varianterna är ruskigt fina med blå tavla. Vi får se var det landar.
Grattis och välkommen!Äntligen en del av gemenskapen. Känns fantastiskt bra!
Äntligen en del av gemenskapen. Känns fantastiskt bra!
Grattis och HejÄntligen en del av gemenskapen. Känns fantastiskt bra!
Jag vet inte men jag vet att ingen verkar vilja sälja till mig iafVad är grejen med blå 116200 för tillfället, får man dem i cornflakes-paketet eller glassbilens Hemglass-påse??
Vad är grejen med blå 116200 för tillfället, får man dem i cornflakes-paketet eller glassbilens Hemglass-påse??
Jag vet inte men jag vet att ingen verkar vilja sälja till mig iaf
Håller med, men den var väl lika löjligt bra typ 2006 när den började tillverkas?Helt enkelt en löjligt bra klocka!
Haha du vet väl inte vad jag är villig att betala för en blå. Jag vill betala samma som de senaste i år gått för på k&s för en blå dvs marknadspris. Inte för en vit som jag måste byta tavla på.Kan bero på dina skambud
Äntligen en del av gemenskapen. Känns fantastiskt bra!