Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad kul! Grattis! Ser fin ut.Äntligen har jag skaffat mig en 16234:a. Fullset och allt! Helt tagen hur ljuset reflekteras i den!
Vad kul! Grattis! Ser fin ut.
Första dagen med denna fantastiska skapelse. Ångrade verkligen att jag sålde min förra 1603.
Men tack vare @ksMartin så har denna 1601 fyllt mitt tomrum
Snygg! Föredrar 1601 framför 1603 och den där har en fin linnetavla med troligen vitguldsindex.Första dagen med denna fantastiska skapelse. Ångrade verkligen att jag sålde min förra 1603.
Men tack vare @ksMartin så har denna 1601 fyllt mitt tomrum
Varför handlar alla din poster om huruvida klockan x ser fejk ut eller inte?Hej!
Är det någon som kan säga om det är äkta eller fejk? Är inte så expert på, men kronan ser ut annorlunda
Dunderfejk.Hej!
Är det någon som kan säga om det är äkta eller fejk? Är inte så expert på, men kronan ser ut annorlunda
Därför att kan inte nånting om klockor, så tänkte fråga, är det fel? EllerVarför handlar alla din poster om huruvida klockan x ser fejk ut eller inte?
Och ja - fejk så att det svartnar för ögonen på Dismember.
Tjenare,
Jag skulle behöva lite hjälp och då vänder jag mig till eliten!
Jag har en kund på jobbet som skickade denna bilden till mig, vad har vi här? En 16013 med bytt tavla? Ser den reko ut eller? Samt om han ska skaffa en länk, vad letar vi för reffar då? Han snackar helståls-jubbe av någon anledning?
tack på förhand,
Fick hem den här igår. Den var till mig själv var tanken men får ha den resten av dagen så jag hinner hämta min VC innan min tjej tydligen ska ha den här enligt henne.
Därför att kan inte nånting om klockor, så tänkte fråga, är det fel? Eller
Ja.Hej!
Var precis inne på Rolex ad på Mykonos och testade DJ tillsammans med tjejen, hon kollade på en 116234 med vit stick dial, fluted bezel på oyster länk. Listpriset var €7450, fick 20% rabatt så landade på €5960 (63 462 kr i skrivande stund) utan att fråga. Rabatten var beloppet som var utan skatt om jag tex hade bott utanför EU, dock endast med Visa/Mastercard inte Amex.
Är det här en bra affär? Sett några till salu för ca 58-60K här på forumet.
Tjenare,
Jag skulle behöva lite hjälp och då vänder jag mig till eliten!
Jag har en kund på jobbet som skickade denna bilden till mig, vad har vi här? En 16013 med bytt tavla? Ser den reko ut eller? Samt om han ska skaffa en länk, vad letar vi för reffar då? Han snackar helståls-jubbe av någon anledning?
tack på förhand,
Lite suddig bild. Svårt att se typsnittet. Säkert ok. Ref 62510 skulle vara lämplig om han vill ha helstål.
Inte direkt, dom tar högre avgifter. I det här fallet uppfattade jag det dock som att priset inte gällde med Amex.Är det inte lite ovanligt att inte kunna använda Amex?
Det stämmer, priset gäller endast Visa/Mastercard.Inte direkt, dom tar högre avgifter. I det här fallet uppfattade jag det dock som att priset inte gällde med Amex.
Vill du ha klockan så är det ett bra pris. Vill du tjäna pengar på klockan så lycka till och leta vidareDet stämmer, priset gäller endast Visa/Mastercard.
Vad tycker ni, är detta en så bra deal att man bara måste slå till eller inget att höja ögonbrynen för?
Lär ju vara det sistnämnda. Annars borde man ju slagit till direkt om man vill ha denVill du ha klockan så är det ett bra pris. Vill du tjäna pengar på klockan så lycka till och leta vidare