Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför ska du öppna? Med tanke på att du inte vet hur man öppnar så gissar jag på att du inte är urmakare. Be istället en sådan att öppna och ta en titt om du vill kolla urverket.Hallå klockfränder
Fått hem en 1601 med posten idag, tänkte kolla skick osv ikväll efter jobbet snabb fråga: hur öppnar jag boettlocket på ett enkelt sätt? Gummiduk och vrida lite lätt eller är det ngt verktyg jag behöver?
Intresserad av att se hur urverket ser ut , men gör det nog hos urmakare i samband med förkortning av länk.Varför ska du öppna? Med tanke på att du inte vet hur man öppnar så gissar jag på att du inte är urmakare. Be istället en sådan att öppna och ta en titt om du vill kolla urverket.
Hur kommer det sig att just 34:an heter Date och inte Datejust? Försökt hitta svar på frågan, men gått bet.
Blå tavla & roulett är nog den snyggaste kombon som finns till Datejusts
Snyggt! Den hittade inte jag . Tack för hjälpenRolex + urtavla gav mig detta resultat.
https://klocksnack.se/threads/den-ultimata-rolexurtaveltråden.89574/
Kan bara hålla medBlå är det nya Blå...
Gärna med lite bling också eller vad säger du?
Snygg! 41, eller hur? Hur känns den mot dina tidigare 36 or?Top of the morning, all
Väldigt bra faktiskt, den har ju lite annan boettform, så den sitter väldigt bra, särskilt på ett lite tjockare läder. Men mkt bra länk också, inte alls vass utan mjuk och följsam. Men 36rna är ändå liiite favorit, men ingen av dem har den här assnygga blå tavlanSnygg! 41, eller hur? Hur känns den mot dina tidigare 36 or?
Det gör du rätt i. Fräsch, mångsidig och inte jättevanlig.Alla tveksamheter kring den vita tavlan är borta. Den får vara kvar.
Vitt är fräscht och allround. Letade efter vit vintage DJ i begynnelsen.Alla tveksamheter kring den vita tavlan är borta. Den får vara kvar.
Mmm, hade gärna haft den blå tavlanSnyggt med arabic dial!
Snygg! Är det en 16234 med sexsiffrig tavla?
Yes! Det stämmerSnygg! Är det en 16234 med sexsiffrig tavla?