Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Äntligen är den tillbaka med rätt lume på visare och rätt datumskiva.
När jag ringde så sa dem att det är vanligt att man byter tavla på klockor man får in för att kunna sälja klockan lättare/eller ge köparen den tavla de vill ha.Snyggt!
Vad hade din AD att säga om sitt misstag?
Den tavlan är så jäkla bra!1601, linen dial
Fantastiskt fina bilder du tar !
Oj, jag som trodde tuxedo bara kom med slät ring... ser trevlig ut iaf.Shit, lovade att vara hemma innan 6...
Grattis!Nytt in idag! Den är fantastisk!
Tack! Grymt kul med ny och tidlös klocka!Grattis!
Är det ref 116234, årtal?Shit, lovade att vara hemma innan 6...
Helt riktigt och rätt mofo, 116234 från 2013 (sista året tuxedon producerades om jag inte missminner mig)...Är det ref 116234, årtal?
Vilken klocka, denna tråden kommer leda mig rätt in i en privatekonomisk kris!Nytt in idag! Den är fantastisk!
Grattis!Nytt in idag! Den är fantastisk!
De där var coolt, ovanligt med WG ringen och Tux... Riktigt bra komboShit, lovade att vara hemma innan 6...
Ber om ursäkt att jag skrev 1601, 16014 ska det vara1601, linen dial
Drömklocka!1601, linen dial
Nja, det beror nog mer på ljuset, man ser ju mer av linen i visst ljus än annat om man säger. Mer diskret ju mörkare det blir kan man väl säga . Klart du ska ha en femsiffrig DJDrömklocka!
Hur upplevs tavlan när det inte är lika soligt? Är det fortfarande ett liv i den eller blir den mer diskret? Går själv i köptankar på 5-siffrig med antingen linen eller svart/blå tavla.
Fingrade faktiskt på en sådan i våras, som inlägg i "36 vs 41, the epic saga continues," men det var väldans vad den blänkte!126334 idag
Bling blong, därav tanken på att borsta länken. Men jag vet inte om det blir bra, i och med att ovansidan på boetten också är polerad så tror jag det kommer att se konstigt ut. Sedan blänker ju vitguld....Fingrade faktiskt på en sådan i våras, som inlägg i "36 vs 41, the epic saga continues," men det var väldans vad den blänkte!