• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

mofo

Audemars
2-Faktor
Äntligen är den tillbaka med rätt lume på visare och rätt datumskiva.
849B63B8-BE67-48AC-825B-1FD4E861C049.jpeg
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Snyggt!
Vad hade din AD att säga om sitt misstag?
När jag ringde så sa dem att det är vanligt att man byter tavla på klockor man får in för att kunna sälja klockan lättare/eller ge köparen den tavla de vill ha.
(Fick även detta bekräftat av en annan AD)

De sa dock att de måste missat lite med klockan och bad om ursäkt för det , var bara leverera klockan så fixade de det.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Drömklocka!
Hur upplevs tavlan när det inte är lika soligt? Är det fortfarande ett liv i den eller blir den mer diskret? Går själv i köptankar på 5-siffrig med antingen linen eller svart/blå tavla.
Nja, det beror nog mer på ljuset, man ser ju mer av linen i visst ljus än annat om man säger. Mer diskret ju mörkare det blir kan man väl säga :). Klart du ska ha en femsiffrig DJ :p
 

Mar88tin

Breitling
Hur upplever ni att köra plexi som daily driver? Funkar det eller tröttnar man på polerandet?
Står i valet och kvalet vilket glas jag skall välja på min första "riktigta" klocka.
 
Topp