Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
är det där en sexsiffrig tavla?Den här var ju över förväntan!
Stämmer!är det där en sexsiffrig tavla?
Kan man få fler bilder i bättre ljus på den?16018 i helguld. Fått för mig att det är en ganska ovanlig modell, rätta mig om jag har fel.
Vad är det för tavla, champagne?
Konstaterar att DJ funkar suveränt även ute i naturen
Stämmer fint! Det är champagneVad är det för tavla, champagne?
Såg nästan ut som mop men då var det bara refletioner, snygg hur som helst!Stämmer fint! Det är champagne
Ser riktigt schysst ut antar att inte AD hjälper till att sätta in en sådan tavla på den refen? Jag är lite sugen på en sådan här till min 16014:Den här var ju över förväntan!
Din Datejust har Superluminova som lysmassa, Suben har Chromalight, därav olika färger. Är inte helt säker men har för mig att DJ's med nya verket (126xxx) också är utrustade med Chromaligt, innan har det bara återfunnits i klockor ur Professional-serien. Superluminova är med andra ord på väg bort.
Har för mig att min SubC hade mer blå lume än denna mer gröna, har alla DJ det?
Vad har resterande 6-siffriga Rolex för färger?
Tack för svaret, vet du vilken lysmassa resterande sportklockor har?Din Datejust har Superluminova som lysmassa, Suben har Chromalight, därav olika färger. Är inte helt säker men har för mig att DJ's med nya verket (126xxx) också är utrustade med Chromaligt, innan har det bara återfunnits i klockor ur Professional-serien. Superluminova är med andra ord på väg bort.
Det var så lite! Chromalight har helt klart bättre lyskraft. DJ har ju även mindre index och därmed mindre mängd lysmassa applicerad, vilket så klart också bidrar till ett svagare sken.Tack för svaret, vet du vilken lysmassa resterande sportklockor har?
YM, Explorer, Daytona etc.
Lumen på Sub lyste ju helt klart både starkare och längre än på min DJ!
Kommer bli en bra start på helgenHar ngt på G?
(Hoppas nu att allt är OK när det kommer fram!)
Ohja!Kommer bli en bra start på helgen
Den är sjukt fin men dessvärre inte jag som knep den!Någon här lär ju nypt den sjukt fina tvåtonaren som @anno1884 sålde. Ska bli kul att se vem
Jag är väldigt novis men i det skicket kändes väl priset rimligt ändå? Eller ja, den låg väl rätt iom att den gick fortRiktigt läcker! Kollade på den men priset var lite för högt. Grymt skick dock!
Coolt!Dj med tvist..
Håller med, 48kakor är mycket pengar men som med allt annat inom vintage så kommer det ju inte bli billigare skulle vara om det ligger en service och väntar bakom hörnet som den kan komma att bli dyr.Jag är väldigt novis men i det skicket kändes väl priset rimligt ändå? Eller ja, den låg väl rätt iom att den gick fort
Haha nä ett t21 glasCoolt!
Har du sabrerat nåt med klockan eller vad?
Kanske det! Men känns ändå som allt i Rolexväg är överprisattJag är väldigt novis men i det skicket kändes väl priset rimligt ändå? Eller ja, den låg väl rätt iom att den gick fort
Alla modeller av datejust i alla storlekar? Det är en rejäl förteckningNågon som har ett bra länktips för att reda ut alla olika modeller av Datejust en samlad förteckning eller liknande? Tack!
Ja, jag tänkte att det måste ha varit någon som har lagt den tiden på att sammanställa.Alla modeller av datejust i alla storlekar? Det är en rejäl förteckning