Skulle postat om denna sprillans nya skönheten i torsdags men var iväg nästan hela dagen och nu fredagen. Ursäktar och skyller ifrån mig och allt det där men fasiken vad fin den blev med silvertavlan!!!!!!
. Riktigt kul och titta på i olika ljusförhållanden och nu inväntar jag en solig fin dag för mer lektyr
Återigen stort tack
@Sivlia för de motiverande bilderna, tavlan var som beskriven. En tanke med denna combon är att jag skulle få lite vintage känsla som i en 16030 jag hade innan och det tycker jag det finns även om det inte är plexi för mer varm ton eller engine-turned bezel. Sålde ju sub c 114060 och denna sitter mycket bättre och superjubilee'-länken är grym och skön som vanligt
. Hade svart tavla med roulette innan men denna tavlan blev nya favoriten och saknar jag något svart ska jag helt klart prova ursnygga tuxedon(blir nog inte i år men vem vet...).
@Ernesto har rockat en sådan och flitigt tagit en och annan snygg bild
Som ett barn på julafton blev det snabba pics(så är det i lekens värld):
Innan kortningen av länken. Fenomenet träder fram och denna gång inte så påtagligt.
Plasten borde åka av?. Ingen minns väl en fegis
?
Tagsen var tydligen viktiga i sammanhanget....
?. Lite reklam har väl inte skadat!?
Obotlig som man är traskar man in och riktar skrivbordslampan för lite mer ACTION:
Visaren snart på väg att smeka bubblan, det har man saknat sedan sub 114060!!!