Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Ska bli intressant att få hem det nya, annars är jag nöjd med det.![]()
Passar dig riktigt bra!Faktiskt burit den idag, ursäkta dålig bild. Tycker faktiskt den har en bra plats i rotationen, vardagsklocka med det lilla extra. Funkar bra till kostym och riktigt bekväm. Min har svart tavla, mångsidigast för min del då jag har kostymer i nästan hela regnbågens färgskala.
![]()
Faktiskt riktigt snyggt gjort av de. Hade ingen aning om produktionsproblemet. Det är dock lite slarvigt jobbat med fodringen och inkapslingen av denna då den inte är helt rak på vissa sidor. Oavsett så är det jävligt snyggt IMO.Snyggt gjort av dem ändå, efter kritiken.
Vilken strl är det?Äntligen har jag hittat hem![]()
![]()
Japp, gå in till AD så fixar de en sån åt dig. Kostar väl mer än man vill men det kan det ju vara värt för rätt passformJag har en 116234 med Jubilee. Jag skulle behöva någon form av halvlänk eller 1,5-länk eftersom den är lite för slapp som jag har den nu, och tar jag bort en länk så blir den för tajt.
Finns det sådana länkar till Super Jubilee?? Nån som vet?
Tack!Japp, gå in till AD så fixar de en sån åt dig. Kostar väl mer än man vill men det kan det ju vara värt för rätt passform![]()
Finns en på rob engström för 900 kr som jag hade beställt. Valde att inte köpa den eftersom den var tvungen att bli monterad i butik trots att det var där jag köpte min klocka där och hade den på mig (dock hade jag oyster vid tillfället)Jag har en 116234 med Jubilee. Jag skulle behöva någon form av halvlänk eller 1,5-länk eftersom den är lite för slapp som jag har den nu, och tar jag bort en länk så blir den för tajt.
Finns det sådana länkar till Super Jubilee?? Nån som vet?
Du fick alltså inte köpa länkbiten lös för att själv montera den vid ett senare tillfälle?Finns en på rob engström för 900 kr som jag hade beställt. Valde att inte köpa den eftersom den var tvungen att bli monterad i butik trots att det var där jag köpte min klocka där och hade den på mig (dock hade jag oyster vid tillfället)
Mailade Rob nu. Får se om de svarar.Finns en på rob engström för 900 kr som jag hade beställt. Valde att inte köpa den eftersom den var tvungen att bli monterad i butik trots att det var där jag köpte min klocka där och hade den på mig (dock hade jag oyster vid tillfället)
exakt, då dom inte "får" sälja den löst. Men med tanke på att dom sålt omega till gråhandel kan man ifrågasätta deras värderingarDu fick alltså inte köpa länkbiten lös för att själv montera den vid ett senare tillfälle?
Jag kände samma sak och köpte en 1,25 länk till mitt superjubilee. Tror det kostade strax över 1000-lappen!Om någon sitter inne på bilder på en hur Jubilee ser ut med halvlänk monterad så får ni gärna visa!
Tack!Jag kände samma sak och köpte en 1,25 länk till mitt superjubilee. Tror det kostade strax över 1000-lappen!
![]()
![]()
Nej man märker det inte om man inte vet om det!Tack!
Det där ser ju inte farligt annorlunda ut. Klart acceptabelt!
Fick svar nu från Rob och de har en "en och en halvbit" hemma som de kan skicka. 900:- plus 200:- i frakt. Jävla dyrt kuvert det där. Men det får väl bli så.Finns en på rob engström för 900 kr som jag hade beställt. Valde att inte köpa den eftersom den var tvungen att bli monterad i butik trots att det var där jag köpte min klocka där och hade den på mig (dock hade jag oyster vid tillfället)
Haha härligt att dom kan skicka den men inte sälja i butik när man beställtFick svar nu från Rob och de har en "en och en halvbit" hemma som de kan skicka. 900:- plus 200:- i frakt. Jävla dyrt kuvert det där. Men det får väl bli så.
Kom du in i butiken med en cig i munnen och Curt Cobain-peruk?Haha härligt att dom kan skicka den men inte sälja i butik när man beställt![]()
’Inte ”får”...’ Ibland kanske AD borde tänka på vad kunderna tycker om sånt nonsens... Kanske skapar mer irritation än vad de tjänar på det.exakt, då dom inte "får" sälja den löst. Men med tanke på att dom sålt omega till gråhandel kan man ifrågasätta deras värderingar
Grattis! Snyggt med svart tavla
Välkommen tillbaka! Och grattis till den finingen.
Tack kompis! Nu är det färdigflippat med DJs som insatsVälkommen tillbaka! Och grattis till den finingen.
Tackar! Svart känns mest mångsidigt tycker jag!Grattis! Snyggt med svart tavla![]()
Snyggt! Blir mer och mer sugen på en DJ för varje dag som går
Färdigflippat?!? Har jag sagt flera gånger....fast en DJ ska man alltid ha i sin närhet!Tack kompis! Nu är det färdigflippat med DJs som insats![]()