Och inte quickset. Så det går bort för migEn ny 5-siffrig är ju svårslaget liksom. Klart en ny 4-siffrig vore mumma men det är både svårt o hitta samt dyrt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och inte quickset. Så det går bort för migEn ny 5-siffrig är ju svårslaget liksom. Klart en ny 4-siffrig vore mumma men det är både svårt o hitta samt dyrt..
posta gärna fler bilder på den i bättre ljus, svårt att se rose vs gulguld när det inte är bredvid varandra.Kom över en 1601 i roséguld
Tråkigt att jag hittar så lite fakta om den. Kan vara kul och se hur många det finns och hur vanliga de är.
Skall ta lite bilder med min turnOgraph i TT. Har matchande länk till den redan.posta gärna fler bilder på den i bättre ljus, svårt att se rose vs gulguld när det inte är bredvid varandra.
Ska du leta länk till den?
Stilig komboBlev med en sådan här!
Tack!Stilig kombo
Blev med en sådan här!
Tack!!Grattis, riktigt clean!
Jag gör det enkelt för mig, vad listar en sådan?
62850 är list.Tack!!
Jag gav 62' helt ny från AD, tror inte det finns någon större prutmån på dessa nya dessvärre, men jag är helnöjd.
Med vitguldsring, ja. Inte med stålring.List är 74600.
Ändrade precis, insåg mitt misstag.Med vitguldsring, ja. Inte med stålring.
Se där! Då fick jag ju 1,4% rabatt!62850 är list.
Otroligt fin!!! GrattisBlev med en sådan här!
Tack så hemskt mycket!Otroligt fin!!! Grattis
Väldigt läcker. Femsiffrig plus sexsiffrig tavla?
Är den egentligen svart eller blå? Vet att hur ljuset faller kan spela in en del.. Ibland har jag tänkt att en framtida drömklocka skulle kunna vara en blå sådan, kanske den med räfflad ring. Rimligtvis en keeper? Hur stor omkrets på handleden har du?Tack så hemskt mycket!
Min har svart tavla och roulettedatum.Är den egentligen svart eller blå? Vet att hur ljuset faller kan spela in en del.. Ibland har jag tänkt att en framtida drömklocka skulle kunna vara en blå sådan, kanske den med räfflad ring. Rimligtvis en keeper? Hur stor omkrets på handleden har du?
Fantastiskt fin. Jag har bara 16,5cm men föreställer mig att en sån skulle sitta som en smäck ändå.Min har svart tavla och roulettedatum.
Japp, sannolikt en keeper.
Hmm, lite osäker men tror jag fick 17,5-18 cm senast jag mätte.
Det tror jag, 36 mm ju fullt gångbart för de allra flesta ju!Fantastiskt fin. Jag har bara 16,5cm men föreställer mig att en sån skulle sitta som en smäck ändå.
6siffriga är ju lite bitigare bandhorn på och tyngre än 5siffrig men klart 36mm funkar på små handleder. Mina är endast 16cmFantastiskt fin. Jag har bara 16,5cm men föreställer mig att en sån skulle sitta som en smäck ändå.
Tack, det stämmerVäldigt läcker. Femsiffrig plus sexsiffrig tavla?
Fantastiskt fin. Jag har bara 16,5cm men föreställer mig att en sån skulle sitta som en smäck ändå.
Det tror jag, 36 mm ju fullt gångbart för de allra flesta ju!
Jag har 18 och ha en 116200.Fantastiskt fin. Jag har bara 16,5cm men föreställer mig att en sån skulle sitta som en smäck ändå.
Tack för info! Tung har jag inget emot. Stor diameter skulle vara värre.6siffriga är ju lite bitigare bandhorn på och tyngre än 5siffrig men klart 36mm funkar på små handleder. Mina är endast 16cm
Min 16200