• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

mastershield

Breitling
:cool:
E457BCD0-AA4A-4073-9328-7D59860E5CF9.jpeg


Dagens sanning! ;) (Sry för day i date tråden)
Läcker combo med tats och klockan!:)
Pluspoäng för mysbyxorna:cool:
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Hur upplever du 116200 med tuxedo, är det en kombination man kan ha varje dag utan att tröttna? Tänker att den gör en i övrigt stilren klocka rätt prålig vilket kanske bara är ett lyft :) har du några wristshots att bjuda på? Visst är det rouletteskiva som gäller för den tavlan?
Jag tycker att det är en grym kombo som verkligen lyfter en redan stilren pjäs till nya höjder. Det är den klocka som jag använder absolut mest och den gör sig utmärkt i nästintill alla sammanhang.

En stor anledning till att jag valde 116200 framför 116234 var att jag redan vid köpet hade planer på att byta till Tuxedo. Tavlan gör sig perfekt till slät glasring och jubilée, men passar tyvärr sämre till fluted, imo. Roulette är standard, men det är inga konstigheter för AD att peta i en helsvart skiva om man nu skulle föredra det.

Löser självklart några wristshots vid tillfälle :)
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag tycker att det är en grym kombo som verkligen lyfter en redan stilren pjäs till nya höjder. Det är den klocka som jag använder absolut mest och den gör sig utmärkt i nästintill alla sammanhang.

En stor anledning till att jag valde 116200 framför 116234 var att jag redan vid köpet hade planer på att byta till Tuxedo. Tavlan gör sig perfekt till slät glasring och jubilée, men passar tyvärr sämre till fluted, imo. Roulette är standard, men det är inga konstigheter för AD att peta i en helsvart skiva om man nu skulle föredra det.

Löser självklart några wristshots vid tillfälle :)
Grymt :) tack för utförligt svar! Ser fram emot några foton, är nog som du säger.. tuxedo på 116234 blir för mycket men alldeles lagom på en dj med slät ring.
 
  • Like
Reactions: S.N
Topp