Räven
Basic
Har också 16.5 cm. Inga problem.Fantastiskt fin. Jag har bara 16,5cm men föreställer mig att en sån skulle sitta som en smäck ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har också 16.5 cm. Inga problem.Fantastiskt fin. Jag har bara 16,5cm men föreställer mig att en sån skulle sitta som en smäck ändå.
Det går väl inte att sälja en sån fin!Tagit en längre paus med klockmanin, hamnade väl i en intressesvacka.
Här är dock bilder från dagens äventyr.
Jag som gick i tankarna att sälja pjäsen för ett tag sedan men absolut inte nu!
Det är väl runt 20 % om jag inte har fel? Iaf med dagens priserHar snöat in mig lite på en 126334. Men är det inte lite väl aggressiv prissättning i andrahandsmarknaden strax under list när man kan plocka ut en ny direkt i stort sett?
Menar du att priserna är 20% under list?Det är väl runt 20 % om jag inte har fel? Iaf med dagens priser
Tänker tex denna låg runt 60, nypris idag är 73,7 så ca 20% tapp? Rätta mig gärna om jag tänker felMenar du att priserna är 20% under list?
Fel referens.Tänker tex denna låg runt 60, nypris idag är 73,7 så ca 20% tapp? Rätta mig gärna om jag tänker fel
https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-116234.105618/
Ser det nuFel referens.
hmmm, fel ref?Tänker tex denna låg runt 60, nypris idag är 73,7 så ca 20% tapp? Rätta mig gärna om jag tänker fel
https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-116234.105618/
Har snöat in mig lite på en 126334. Men är det inte lite väl aggressiv prissättning i andrahandsmarknaden strax under list när man kan plocka ut en ny direkt i stort sett?
Aa tänker på 41mmhmmm, fel ref?
Edit: Sen på det...
Lika smidigt som alla andra länkar med skruvar.Någon som har vet om det är smidigt att korta en superjubileelänk ??
Som @zippan säger så det smidigt, tar väl några minuter att göra själv.Någon som har vet om det är smidigt att korta en superjubileelänk ??
Det är något speciellt med kombinationen mjukiskläder och guld...
Haha ännu bättre!
Dagens sanning! (Sry för day i date tråden)
Haha ännu bättre!
Tycker mig höra att någon trivs med klockanFunkar rätt bra till arbetskläder också...
Håller med dig om att prissättningen känns lite väl aggressiv just nu. Var inne hos nymans för två veckor sedan och pillade på 126334 i två olika färger så inte omöjlig att få tag på heller. Vad tycker du är ett rimligt pris för en begagnad?Har snöat in mig lite på en 126334. Men är det inte lite väl aggressiv prissättning i andrahandsmarknaden strax under list när man kan plocka ut en ny direkt i stort sett?
Omöjligt att trivas med en DJ, tråkig, obekväm, funkar inte till allt osv osv..Tycker mig höra att någon trivs med klockan
Samma för mig, var inne på Krons som hade några inne och dom uppgav att dom kunde få in andra utföranden rätt snabbt. Kan förstå prissättningen kring list eller till och med över på exempelvis sub/gmt då de är svåra att få tag på ur ett supply/demand-perspektiv. Men givet att det inte är fallet med DJ är de uppenbarligen inte lika eftertraktade och kan tycka man borde få lite bättre rabatt än 2-4k på begagnad relativt ny.Håller med dig om att prissättningen känns lite väl aggressiv just nu. Var inne hos nymans för två veckor sedan och pillade på 126334 i två olika färger så inte omöjlig att få tag på heller. Vad tycker du är ett rimligt pris för en begagnad?
Snyggt, är det blå eller svart tavla?Funkar rätt bra till arbetskläder också...
Snyggt, är det blå eller svart tavla?
Ja magiskt bra! Nu ska den nötas riktigt hårt!Tycker mig höra att någon trivs med klockan
FIN!!! Men champagnetavla skulle sitta FINARE!Funkar rätt bra till arbetskläder också...
Gillar den blå tavlan, blir en härlig kontrast och gör sig väldigt bra med guldet säger inte att du inte ska byta till champagne men gillar denna konfiguration bäst!Blå men funderar på att byta till champagne faktiskt.
Blir byte imorgonFIN!!! Men champagnetavla skulle sitta FINARE!