• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Omega87

Rolex
Tagit en längre paus med klockmanin, hamnade väl i en intressesvacka.
Här är dock bilder från dagens äventyr.
Jag som gick i tankarna att sälja pjäsen för ett tag sedan men absolut inte nu! :banghead::D
IMG_20190123_134157.jpg
IMG_20190123_133207.jpg
 

HerrGås

Omega
Har snöat in mig lite på en 126334. Men är det inte lite väl aggressiv prissättning i andrahandsmarknaden strax under list när man kan plocka ut en ny direkt i stort sett?
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Senast ändrad:

Vågen

Breitling
Har snöat in mig lite på en 126334. Men är det inte lite väl aggressiv prissättning i andrahandsmarknaden strax under list när man kan plocka ut en ny direkt i stort sett?
Håller med dig om att prissättningen känns lite väl aggressiv just nu. Var inne hos nymans för två veckor sedan och pillade på 126334 i två olika färger så inte omöjlig att få tag på heller. Vad tycker du är ett rimligt pris för en begagnad?
 

HerrGås

Omega
Håller med dig om att prissättningen känns lite väl aggressiv just nu. Var inne hos nymans för två veckor sedan och pillade på 126334 i två olika färger så inte omöjlig att få tag på heller. Vad tycker du är ett rimligt pris för en begagnad?
Samma för mig, var inne på Krons som hade några inne och dom uppgav att dom kunde få in andra utföranden rätt snabbt. Kan förstå prissättningen kring list eller till och med över på exempelvis sub/gmt då de är svåra att få tag på ur ett supply/demand-perspektiv. Men givet att det inte är fallet med DJ är de uppenbarligen inte lika eftertraktade och kan tycka man borde få lite bättre rabatt än 2-4k på begagnad relativt ny.
 
Topp