Olish1
Basic
Det stämmer nog det du säger. Kanske är 116234 som har de valet?Den har väl aldrig sålts med grön tavla från Rolex?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det stämmer nog det du säger. Kanske är 116234 som har de valet?Den har väl aldrig sålts med grön tavla från Rolex?
Jag har bara sett grön med någon blomma eller liknande på. Annars har jag sett äldre ommålade tavlor. Finns bl a en 1601 på köp och sälj med grön ommålad tavla.Det stämmer nog det du säger. Kanske är 116234 som har de valet?
Känner igen mig, många val att göra vilket suger hårt för en ambivalent person som mig.Grattis till en mycket fin klocka! Just domed bezel, jubilee och stick index är konfigurationen jag har funderat på att köpa i flera år. Enda svåra valet för mig har varit färgen då både svart, blå, silver och vit alla är grymma. Till stor del pga detta svåra val har jag aldrig kommit till skott och istället köpt diverse andra klockor. Nu då 116200 utgått har tanken om att köpa en igen vaknat till liv...
Tack!Grattis till en mycket fin klocka! Just domed bezel, jubilee och stick index är konfigurationen jag har funderat på att köpa i flera år. Enda svåra valet för mig har varit färgen då både svart, blå, silver och vit alla är grymma. Till stor del pga detta svåra val har jag aldrig kommit till skott och istället köpt diverse andra klockor. Nu då 116200 utgått har tanken om att köpa en igen vaknat till liv...
Önskar att jag inte hade så tjocka handleder haha! 36mm fy fasen va vacker!Blev årets första grillklocka för mig tidigare i veckan.
Fortfarande mycket nöjd med.
Slät ring är riktigt schysst tycker jag, oyster är kanon med dess microjustering är det en klocka du ska äga ett längre tag så kan du ju köpa ett superjubilee och växla med.Nyförvärvet! Genast börjar funderingarna, skulle jag letat efter en med jubilee eller kanske vitguldsring...snälla människa, ta dig samman!
Den är helt ok som den är. Diskret elegans, var ordetNyförvärvet! Genast börjar funderingarna, skulle jag letat efter en med jubilee eller kanske vitguldsring...snälla människa, ta dig samman!
AD säljer ju fortfarande 62510H länken så antar att de kommer gå att köpa även superjubileet i framtidenÄr det så att superjubileet med hidden clasp försvinner från marknaden helt nu iomed nya DJn eller kommer rolex fortfarande sälja dom löst?
Den har alla rätt tycker jagFredag!
Tack!Den har alla rätt tycker jag
en nyare 36 dj kan väl alla ha?Önskar att jag inte hade så tjocka handleder haha! 36mm fy fasen va vacker!
1603, mint jubilee o lala
Den tavlan hör egentligen hemma i nyare referens, exempelvis 16234.Hej KS! Jag har en e v affär på gång med en kille som inte har annat än klocka (dvs ingen full-set). Personen skicka bilden från C24 där han tidigare inhandlat den - ber om er hjälp då jag trots ihärdigt surfande på webben inte hittat svar:
Datejust 16014 från -82 men den har ”roman chapter ring”? Är detta orginaltavla?
Tacksam för svar!