Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkla fin asså!
Är det Gripens som har kommit tillbaka?
Ja, fan saknade den, och nu när jag har ett nytt jubilee så köpte jag tillbaka denÄr det Gripens som har kommit tillbaka?
Why, why, why? Perfekt juDå var jubilee länken tillbaka nu får det bli en ny tavla med!
för tjejigtSåg Datejust 36 med tvåton everose/stål, oyster och slät bezel i skyltfönstret på Nymans. Otroligt snygg. Alla tre nedan är snygga, npgon som har/haft en DJ med everose/stål?
Älskar TT, helt rätt! Över 35 = köp TTTillbaka i TT-träsket...
för tjejigt
ska ju vara gulguld
dock är där nästan bättre tavelalternativ till roseguldarna!touché min vän!
Snyggt! Även jag införskaffade idag en igenTillbaka i tråden. Denna gången 6-siffrigt
Tillbaka i tråden. Denna gången 6-siffrigt
Gratulerar herrarna till bra val och köp!Snyggt! Även jag införskaffade idag en igen
Tack och detsamma! GrattisSnyggt! Även jag införskaffade idag en igen
Tackar!Gratulerar herrarna till bra val och köp!
Haft flera 16013 med tapettavla och kan gå i god för att det är en mycket trevlig pjäs! Inget för den som vill vara diskret dock...Någon här i tråden som äger en fräsch Datejust 16013 tapestry dial? Även känd som "American Psycho"/"Patrick Bateman" klockan? Är otroligt sugen på att köpa...
Ref 116201 om jag minns rätt....roseguldet är grymt fint i dagsljus!Såg Datejust 36 med tvåton everose/stål, oyster och slät bezel i skyltfönstret på Nymans. Otroligt snygg. Alla tre nedan är snygga, npgon som har/haft en DJ med everose/stål?
Hur gick det? Lämnade du in klockan eller lärde du dig att leva med det?Någon som haft problem med glappande lås på claspen på en 6-siffrig DJ (oysterlänk)? Det verkar alltså röra sig om en halv millimeter eller så, men det är tillräckligt för att det ska "klicka" lite när man rör på handleden. Själva lås-delen går alltså att rucka pyttelite i låst läge, vilket stör den i övrigt perfekta helheten... Något som man vågar pilla med själv, eller behöver det bli en kostsam AD-inlämning för en sån liten struntsak?
Det är fördelen med dj enkelt att skapa nytt liv i klockan. Samlar kraft för att byta till tuxedo i min.
Vi vill tycka om varandra men relationen är fan skakig.. kan ett byte av urtavla vara lösningen tro?
Ska nog testa göra det, så det kanske blir en keeperDet är fördelen med dj enkelt att skapa nytt liv i klockan. Samlar kraft för att byta till tuxedo i min.