• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

08277A7E-749F-4B6F-81F1-5C6A81453628.jpeg

Älskar kombon blå, slät ring och jubilee

Efter att ha varit utan en DJ i några månader så joinar jag snart klubben igen. Väntar på en 1600 med slät bezel med i mitt tycke en magisk tavla. Bör nog vara i min hand om en vecka, alternativt efter påskhelgen :) Trevlig helg på er!
Skärmavbild 2019-04-12 kl. 20.17.20.png

Senast ändrad:
Köpte du en vanlig? Dom borde föreslagit den mer anpassade.
Köpte ingen ny länkbit så att säga, köpte klockan förra fredagen på Nymans och valde då att testa med en länkbit mindre. Var inne idag för att prova några dagar med en extra länkbit på.

Frågade kvinnan i butiken om en ”XL-länkbit”, hon såg ut som ett frågetecken?

Edit; behövs absolut åtgärdas.
image.jpg

Köpte ingen ny länkbit så att säga, köpte klockan förra fredagen på Nymans och valde då att testa med en länkbit mindre. Var inne idag för att prova några dagar med en extra länkbit på.

Frågade kvinnan i butiken om en ”XL-länkbit”, hon såg ut som ett frågetecken?

Edit; behövs absolut åtgärdas.
image.jpg
Okej, ja den s.k. XL-biten ska väl motsvara 25% extra längd av en vanlig länkbit, någon kollega till henne borde kanske veta, traska in till rob annars om du bor i sthlm

Hur är det på jubilee, går det endast justera med hjälp av länkbitar... som alla dessutom är lika stora? På oyster har man ju både hål i claspen samt easylink-justeringen.

Tillbaka
Topp