Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är rätt storlek på mejseln 1,3mm för att skruva i super jubilee?
Tack!
Är rätt storlek på mejseln 1,3mm för att skruva i super jubilee?
1,3 fungerar för mig.
Edit: Ändrade felskrivning..Grymt snygg, den där! Den enda som kan konkurrera med den blå.. Antar att du är hysteriskt nöjd med den?
Haha ja men mycket vill såklart ha mer, sen får jag ångest att att behöva avyttra den för annatGrymt snygg, den där! Den enda som kan konkurrera med den blå.. Antar att du är hysteriskt nöjd med den?
Edit: Ändrat felskrivning
Har för mig att 1,3mm är korrekt, men köpte ändå 1,2mm då jag tänker att det förmodligen fungerar bättre på andra modeller utöver Rolex1,3 fungerar för mig.
Spännande och mycket snygg tycker jagInte den mest spännande varianten kanske men ändock en DJ:
Den där känner jag igen!Hjälpte en vän här på forumet att fota hans DJ. Ikväll kan ni se mer på köp & sälj!
@steffeHjälpte en vän här på forumet att fota hans DJ. Ikväll kan ni se mer på köp & sälj!
https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-1601.112767/Hej! Medlem ett tag på forumet men väldigt inaktiv tills nu. Har äntligen bestämt mig för att köpa en Datejust 1601 med urtavla i silver men herregud vilken djungel det är för en nybörjare som mig. Har spanat en del på chrono24 men då det är första stora klockköpet så skulle jag hellre köpa en f2f för att kanske ha möjlighet att ställa lite frågor. Har en budget på 30.000:-. Vad tror ni, klarar jag mig på den budgeten eller "måste" jag höja mig lite? Svårt för mig att förstå värderingarna på de klockor jag ser på nätet. Ha en fin dag!
Snygg! Hur stor är den?