Satt i bilkö i några timmar igår. Vart några bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra!
Jag brukar alltid blurra mitt serienummer när jag lägger ut en bild (se inlägg ovan tex). Har märkt att serienumret i rehauten fan syns tydligt i alla möjliga vinklarHur känsligt är det egentligen att visa serienummer?
många nya modeller har ju så man ser den utan att ta av länken, sätt att många suddar över den.
mvh
Ja precis, känns som att det kommer med hur jag än vinklar klockan, för mig kanske det inte gör jättemycket men man kanske ska försöka att undvikaJag brukar alltid blurra mitt serienummer när jag lägger ut en bild (se inlägg ovan tex). Har märkt att serienumret i rehauten fan syns tydligt i alla möjliga vinklar
Jag tänker bara att det är onödigt att mitt serienummer ska ligga öppet på nätet, om det går att göra något med det vet jag inte. Men det är ingen jobbig process att blurra det direkt så för mig är det en no-brainer
Vilken pärla är det orginaltavla?Var ett tag sedan jag körde 34mm! Känns lite liten för mun grova handleder, Mohahaha !
Vilken pärla är det orginaltavla?
Kul att se dig.Var ett tag sedan jag körde 34mm! Känns lite liten för mun grova handleder, Mohahaha !
Ovanligt att se guldindex till en stålklocka ja den ser väldigt ny och fräsch ut. Sneglat lite på den refen fast med stål(vitgulds?)index, dock så har jag lovat basen att möbler och golvslipning ska prioriteras.. vi får seTackar, den är i ett grymt fint skick, så nära oanvänd trots att någon har burit den innan mig! Att det är originaltavla är helt säkert, men om det är den som kom med klockan då den lämnade fabriken kan jag inte svära på! Men om jag skulle ge mig på en gissning så är det, det...
Kul att se dig.
Ovanligt att se guldindex till en stålklocka ja den ser väldigt ny och fräsch ut. Sneglat lite på den refen fast med stål(vitgulds?)index, dock så har jag lovat basen att möbler och golvslipning ska prioriteras.. vi får se
Denna var helt galet vackerVar ett tag sedan jag körde 34mm! Känns lite liten för mun grova handleder, Mohahaha !
Kul att ha dig åter!Tack Mannen! Kul att vara tillbaka faktiskt... Många har varit riktigt hyggliga och önskat mig varmt välkommen tillbaka!
Tror det ska vara 24Hej, har en 116200 på jubilé som snart ska säljas. Lite osäker på hur många länkbitar Som följde med vid nyköp, någon som kan upplysa mig? (Kanske enklast att räkna antalet skruvar?)
Tack på förhand
Som @Rootbjörn skriver. 24 exklusive ändlänkar.Hej, har en 116200 på jubilé som snart ska säljas. Lite osäker på hur många länkbitar Som följde med vid nyköp, någon som kan upplysa mig? (Kanske enklast att räkna antalet skruvar?)
Tack på förhand
Hör av dig när det är dags för dig att sälja den.Hej, har en 116200 på jubilé som snart ska säljas. Lite osäker på hur många länkbitar Som följde med vid nyköp, någon som kan upplysa mig? (Kanske enklast att räkna antalet skruvar?)
Tack på förhand
Hej, har en 116200 på jubilé som snart ska säljas. Lite osäker på hur många länkbitar Som följde med vid nyköp, någon som kan upplysa mig? (Kanske enklast att räkna antalet skruvar?)
Tack på förhand
Inte spännande? Kanske världens snyggaste...Inte den mest spännande varianten kanske men ändock en DJ:
Grymt snygg, den där! Den enda som kan konkurrera med den blå.. Antar att du är hysteriskt nöjd med den?