Det tycker jagKul att höra. Passar 36:an lika bra till kostym som t-shirt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tycker jagKul att höra. Passar 36:an lika bra till kostym som t-shirt?
Tack för feedback. Det här blev just ännu svårare. Vilka har du kört? Jag är sugen på en med ljus tavla.Det tycker jag41an för mig blev lite för klossig eller vad man ska säga, vilket inte passade så bra med skjortärmar och kunde kännas lite klumpig, blev då också lite rädd att dra i den i saker. 36an känns mycket smidigare och elegantare samtidigt som den inte är "ivägen"
Den är galet bra den där!![]()
126300 - Nöjd!
Ja 39 känns som sweetspot!En DJ ska vara 36. Ok om dom hade gjort en på 39 men 41?!
![]()
![]()
Den är galet bra den där!
Snygg, grattis! Gillar tavlanNytt sen igår, knep sista som ADn hade hemma.
![]()
Gamla vs nya:
![]()
Fantastiskt bra, grattis!Nytt sen igår, knep sista som ADn hade hemma.
![]()
Gamla vs nya:
![]()
Grattis, riktigt fin! Hur upplevde du skillnaden mot nya med avseende på caset/luggarna? Har jämfört själv och såg inte så stor skilnad men också stål mot nya i två-ton.Nytt sen igår, knep sista som ADn hade hemma.
![]()
Gamla vs nya:
![]()
Rätt stor skillnad tycker jag, nya caset är mer lika en vintage DJ. Caset kändes nästan precis som min 16014.Grattis, riktigt fin! Hur upplevde du skillnaden mot nya med avseende på caset/luggarna? Har jämfört själv och såg inte så stor skilnad men också stål mot nya i två-ton.
Endlinksen hade inte jag heller tänkt på, intressant.Rätt stor skillnad tycker jag, nya caset är mer lika en vintage DJ. Caset kändes nästan precis som min 16014.
Det jag gillar minst med nya är tavlan, index är alldeles för stora. Sen osäker vad jag tycker om endlinksen, hade inte tänkt på detta innan jag såg den live nu. Det är ju nu inte en stor utan två länkbitar som går in mot boetten. Claspen är ju stor och ful men bra att få justerings möjligheter.
116334 samt 16220 och en vän kör 116200 testat den mycket ocksåTack för feedback. Det här blev just ännu svårare. Vilka har du kört? Jag är sugen på en med ljus tavla.
Jösses vad fint. Man har blivit avis för mindre. Ja den vitguldsringen är grym altså! Valen är bra svåra just nu!116334 samt 16220 och en vän kör 116200 testat den mycket ocksåhär är bild på alla tre
![]()
![]()
Vitguldsringen på 41an var däremot fantastisk
Otroligt bra köp, bland de snyggaste urtavlorna som finns!Nytt sen igår, knep sista som ADn hade hemma.
![]()
Gamla vs nya:
![]()
Helvetiskt snyggFortfarande den bästa datejusten enligt mig
![]()
![]()
Jag är nog beredd att hålla med!Fortfarande den bästa datejusten enligt mig
![]()
![]()
Tuxedo urtavla är kung
Ja tack, visst gör den sig braTuxedo urtavla är kung![]()
Dålig på damreferenser, men tycker att 31 mm är optimalt. Jubilee, guldring och kanske TT?Jag behöver hjälp av er. Jag vill köpa en dj till min fantastiska ”soon to be wife” och är ute på djupt vatten.... Preferenserna jag har är:
Lady - 31-34mm
Stavindex
Beg eller nytt kvittar. Fram med referenser och bilder!