Rättelse.. Hon som ska bära den vill inte ha strössel.För snål alltså. Noterat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rättelse.. Hon som ska bära den vill inte ha strössel.För snål alltså. Noterat
Haha det kanske blir så men den är tänkt att vara en temporär lösning i väntan på att den rätta Day-Daten ska dyka upp!Gör det! Befarar dock att du, som många andra hör på forumet, kommer vara alltför nöjd med den dock. Stor risk att den blir en keeper, misstänker jag...
Jag lägger det på minnet!Haha det kanske blir så men den är tänkt att vara en temporär lösning i väntan på att den rätta Day-Daten ska dyka upp!
Nej, handlar mest vad man själv tycker är snyggt. Jag föredrar jubilee på DJ, oyster har man ju på alla andra sportstål rollar.Ni med erfarenhet av både jubilee och oyster, några uppenbara nackdelar/fördelar ni märkt?
Haha, gå inte på sånt här. Låt det vara baraRättelse.. Hon som ska bära den vill inte ha strössel.
Köpte du tillbaka din gamla, isade 116200 eller är det en gammal bild? Eller helt enkelt en ny, isad 116200?
126300 med lillebror 116200, lika men sjukt olika
Köpte du tillbaka din gamla, isade 116200 eller är det en gammal bild? Eller helt enkelt en ny, isad 116200?
Fortfarande den bästa datejusten enligt mig
5.5' inkl byte har väl nämnts nyligen som prisuppgift.Någon som vet vad man får ge för en ny datejust tavla hos ad ? Stickdail
Tack5.5' inkl byte har väl nämnts nyligen som prisuppgift.
Jag kommer att lägga ut den här på sälj snart....Någon som vet vad man får ge för en ny datejust tavla hos ad ? Stickdail
söker en vit stickdailJag kommer att lägga ut den här på sälj snart....
Den där är ju svincool du kommer ångra dig!Jag kommer att lägga ut den här på sälj snart....
Den där är ju svincool du kommer ångra dig!
Fasiken, hade ju en vit för ett tag sedan ute på k&s, tyvärr såld håller med, den blir väldigt snygg med vit tavla.
Är sugen på nått vitt att alternera till denna i sommar
Jo, men det vara bara en liten frestaresöker en vit stickdail
Tror du? Mm, kanske avvaktar....Den där är ju svincool du kommer ångra dig!
OM jag lägger ut, vad är rimligt pris på den tro?Den där är ju svincool du kommer ångra dig!
Jag tycker det, sportiga skulle vilja säga 2,5 för tavlan? Visare ska man ju veta kostar 1k hos AD om man inte har några.. ingår dom så några hundra till då kanske. Allt beroende på skick förstås.Tror du? Mm, kanske avvaktar....
Håller medMycket trevlig klocka!
Stort tack, 2750 kr således . OM det blir aktuellt. Känns inte så när jag ser din bildJag tycker det, sportiga skulle vilja säga 2,5 för tavlan? Visare ska man ju veta kostar 1k hos AD om man inte har några.. ingår dom så några hundra till då kanske. Allt beroende på skick förstås.
SnyggtIdag kom den blåe, 116234
Mycket bra!! GrattisIdag kom den blåe, 116234