Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej, Välj denna 31 mm så jäkla fin!!Jag behöver hjälp av er. Jag vill köpa en dj till min fantastiska ”soon to be wife” och är ute på djupt vatten.... Preferenserna jag har är:
Lady - 31-34mm
Stavindex
Beg eller nytt kvittar. Fram med referenser och bilder!
Hoppsan! Grattis och välkommen till klubben
He, he. Du har inspirerat migHoppsan! Grattis och välkommen till klubben
Grym! Men vill inte ha strösseltavla.Hej, Välj denna 31 mm så jäkla fin!!
Jag är tom riktigt dålig på damreferenserna... Det är faktist något år det hållet jag lutar. Först var jag inne på att köpa en ny... Men nu lutar jag mer åt beg.Dålig på damreferenser, men tycker att 31 mm är optimalt. Jubilee, guldring och kanske TT?
Kul! Första på KS vad jag sett. Mera bilder!Nya 126234.
WowPlexi idag, 16014 från 87
Kul! Första på KS vad jag sett. Mera bilder!
Edit: Du kanske prövade eller slog du till?
En DJ ska vara 36. Ok om dom hade gjort en på 39 men 41?!
Hehe tänkte inte ens på detFin storleksjämförelse där att lägga 36 mm på en 41 mm.
Förstår, båda fina alternativ.Inte bestämt mig vilken länk jag ska välja. Men snart! Jubilee är skönare men kanske blir lite för mycket..
4,5 eller 6-siffriga länkar?Ni med erfarenhet av både jubilee och oyster, några uppenbara nackdelar/fördelar ni märkt?
6!4,5 eller 6-siffriga länkar?
Oyster blir ju tooligare, men jag gillar personligen inte pcl och därför går 6-siffriga Oyster bort för mig.
Yes det är senaste versionen som ska köpas, så inget dolt spänne (på gott och ont).Oyster blir ju tooligare, men jag gillar personligen inte pcl och därför går 6-siffriga Oyster bort för mig.
Jubilee är dessutom bekvämare och bra mycket snyggare, framförallt superjubileet med dolt lås.
Nackdelen är att det inte finns någon microjustering på superjubilee, men på den senaste generationen är det ”vanlig” clasp på jubileet med microjustering
För snål alltså. NoteratGrym! Men vill inte ha strösseltavla.
Oyster: fördel att det är snyggtNi med erfarenhet av både jubilee och oyster, några uppenbara nackdelar/fördelar ni märkt?
Rent översjukligt snygg!!!Röd lördag
Väldigt bra val. Kan bara lyfta på hatten o gratulera. Drömklockan!Debut för min del i denna tråd! Nyförvärv från idag!
Tack! Då håller jag den åt dig tills du är redo att köpa den!Väldigt bra val. Kan bara lyfta på hatten o gratulera. Drömklockan!
Gör det! Befarar dock att du, som många andra hör på forumet, kommer vara alltför nöjd med den dock. Stor risk att den blir en keeper, misstänker jag...Tack! Då håller jag den åt dig tills du är redo att köpa den!
Helt rätt kombo! Och grattis så klartDebut för min del i denna tråd! Nyförvärv från idag!