64500 om jag minns rätt, står det inte på hemsidan?Någon här som vet vad det är för listpris på en 116200 med jubilee ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
64500 om jag minns rätt, står det inte på hemsidan?Någon här som vet vad det är för listpris på en 116200 med jubilee ?
64500 om jag minns rätt, står det inte på hemsidan?
Yes. Hittade det nu. , tack64500 om jag minns rätt, står det inte på hemsidan?
Haha vafanKöpte tillbaka samma för några månader sen
Haha, det börjar bli ohälsosamt... Sjukt mycket klocka för pengarna varje gång... Ja men jag vet ju det, nice! Den är inte dum den hlr. Men tycker att slät ring funkar så bra till denna, kör ju refflad och is på DDHaha vafan
Hur många gånger har du haft den nu?
Jag har ju gått över till 16234 isad, kunde inte hålla mig ifrån isad DJ
Någon här som vet vad det är för listpris på en 116200 med jubilee ?
Den gamla (116200) hade ett listpris på 62-någonting. Den nya ligger på 64800.64500 om jag minns rätt, står det inte på hemsidan?
Denna är uttagen 18. Men all plats kvar.Den gamla (116200) hade ett listpris på 62-någonting. Den nya ligger på 64800.
Kanonsnyggt !!! Blir väl inte bättre än så?!Förmodligen både den snyggaste och den bekvämaste klockan jag äger
Sitter enligt mig perfekt på min 17cm handled!
Kan meddela att det funkar fint till mina 19cm ocksåKanonsnyggt !!! Blir väl inte bättre än så?!
17cm och som en smäck... Ger visst hopp ändå. Har själv 16,5cm.
Va så sugen så beställde hem en 116200 med vit tavla. kommer någon gång nästa veckaFasiken, hade ju en vit för ett tag sedan ute på k&s, tyvärr såld håller med, den blir väldigt snygg med vit tavla.
Härligt spontanshopping på chrono24 ?Va så sugen så beställde hem en 116200 med vit tavla. kommer någon gång nästa vecka
Exakt såHärligt spontanshopping på chrono24 ?
Jag behöver hjälp av er. Jag vill köpa en dj till min fantastiska ”soon to be wife” och är ute på djupt vatten.... Preferenserna jag har är:
Lady - 31-34mm
Stavindex
Beg eller nytt kvittar. Fram med referenser och bilder!
Går väl att få den bytt hos någon annan urmakare annars?Hej
Är på väg att köpa @Tuktuk tavla, men ställer mig fundersam till om den passar till min 116234? Varför jag undrar är att den har siffror och visare i gulguld. Mig veterligen så brukar gulguld sitta i 116233 och inte 116234. Frågar er experter då jag inte vill köpa tavlan och sen få den nekad för byte av AD vad tror ni?
Jo visserligen. Men känner mig inte riktigt komfortabel med det..Går väl att få den bytt hos någon annan urmakare annars?
Tar AD avgift på att korta länken, överväger att göra det själv och har rätta skruvmejseln till skruvarna men tänker om man ändå bör vända sig till en AD för garanti och sånt?
Tack för svar! Vet du om AD använder typ loctite tillsammans med skruven för att den inte ska skruvas upp automatiskt av dagligt användande?Vissa tar avgift för att korta en länk, sen är ju det inget ”garantiärende”.
Gör det själv. Så länge du använder en skruvmejsel i rätt storlek som inte pajjar skruven är det inget problem. Jag tror inte ad använder sig av loctite med tanke på att inte rolex själva gör det. Läst på forumet att vissa använder transparant nagellack istället. Jag har inte provat det själv så ta det inte som en rekommendation från migTack för svar! Vet du om AD använder typ loctite tillsammans med skruven för att den inte ska skruvas upp automatiskt av dagligt användande?
Snyggt! Du som har både jubilee och oyster, vilken använder du mest?Ser ut som jag bara har ljusa vårkläder
Tackar! Bra fråga, går lite omgångar faktist. Upplever att jubilee funkar till allt och är bekvämt att bära. När man drar på oyster så får man mycket mer sportig och cleanare look. Tycker microadjustment på vintern är extra skönt då det kan snabbt pendla mellan varmt och kalltSnyggt! Du som har både jubilee och oyster, vilken använder du mest?