Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har för mig jag betalade 1200kr på Rob ESe på f*n, då lurade @KRONS mig. Snyggt jobbat hur som!
Se på f*n, då lurade @KRONS mig. Snyggt jobbat hur som!
Jag trodde det skulle vara samma priser jag med. Jag köpte nya delar till en stållänk och fick delarna till ca 1200kr billigare pris på Bergströms än nymans. Snabbare leverans medHar för mig jag betalade 1200kr på Rob E
Tycker de borde samma priser på reservdelar hos alla AD
Ref på denna?Hej, Välj denna 31 mm så jäkla fin!!
178274Ref på denna?
Ja, på 1803 t.ex. Även fel tråd.Sitter på resturang och ser att en äldre man vid bordet mitt i mot sitter med en guld daydate men det är inte det dolda spänner.
Finns det presidentlänk utan det dolda spännet?
Tänkte jag skulle samla mig mod Men vågar inte än,
TackJa, på 1803 t.ex. Även fel tråd.
Gå genast hem utan att passera baren, fråga ingen någonting mera.Tack
Varför fel tråd ?
japp kör på denGå genast hem utan att passera baren, fråga ingen någonting mera.
Blir du inte kontaktad av någon så läs i Datejust-och-Date-tråden imorgon eller varför inte i Day-Date-tråden...
Har haft en 1601 i åtanke många år, men köpte på mig annat mellan. Oerhört trevlig klocka som kommer att användas flitigt vid alla möjliga tillfällen eftersom den passar till allt.
Förstår detDenna får mycket tid på handleden
1600 är bra också, imo.Ska vara lite fräck och skriva en köpes här.
Haft två datejust innan och sugen på en ny.
Är ni intresserade att sälja, PM.
Främst 1601, 16013.
Snyggt. Vad ligger dom på?Hej
Är på väg att köpa @Tuktuk tavla, men ställer mig fundersam till om den passar till min 116234? Varför jag undrar är att den har siffror och visare i gulguld. Mig veterligen så brukar gulguld sitta i 116233 och inte 116234. Frågar er experter då jag inte vill köpa tavlan och sen få den nekad för byte av AD vad tror ni?
Tror att en ny ligger på runt 4500 kr ex byte.Snyggt. Vad ligger dom på?
Ok, tack!Tror att en ny ligger på runt 4500 kr ex byte.
Ångrar att man sålde den...
Suger börjar komma tillbaka igen.
Slate grey tapestry dial var underbar
Japp.. en 16234Riktigt fin, är det en 5 siffriga ref?
Jag förstår om du ångrar att ha låtit denna gå vidare - den är riktigt snygg. Får man fråga varför du släppte den, och vad du ersatta med?Ångrar att man sålde den...
Suger börjar komma tillbaka igen.
Slate grey tapestry dial var underbar