• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Date 15010 34mm .

A8AE1F52-4EA3-43AB-BE06-B8982DDE0E97.jpeg
CD9A10F1-DF8F-4F6E-BEF2-D7D284537129.jpeg
 

Cryssarn

Rolex
Hur är 1601? Har ni varit nöjda med dom? Är lite sugen på att byta min 114200 mot en, eller sälja för att sen köpa en 1601.
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Hur är 1601? Har ni varit nöjda med dom? Är lite sugen på att byta min 114200 mot en, eller sälja för att sen köpa en 1601.
Gillar man vintage och det som hör till är det bara att bara att köra. Se till att hitta ett fint exemplar så blir du nog nöjd.
Länken är ju det sämsta, vikta bitar.
 

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Ja det blir ju lite mer vintagekänsla. Den påminner mig om hur gammal jag börjar bli ;) Det är en årsklocka uttagen 1983
Din ser riktigt vass ut. Mycket bra ex du hittat där :)
Ähh, det är bara en siffra man får varje år, både du och klockan har mkt liv kvar att ge:D
Var själv inne på en årsklocka anno 87 men fegade ur p.g.a. skicken och fel urtavlor. Skick går före tavla sägs det och visst hittade jag ngn grymt fin 16013 men så kom jag över en 16233 och blev nöjd!. Tycker din verkar ha klarat sig väldigt väl med åren!?. Ser ut som sjysta bandhorn och bezel!
 
Topp