JA, den är kalasfin!. Verkligen tjock och skarpRiktigt bra exemplar du har hittat där ! Att den gröna stickern finns kvar gillar vi !
Gröna stickern kan man också älska, en stämningshöjare helt klart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JA, den är kalasfin!. Verkligen tjock och skarpRiktigt bra exemplar du har hittat där ! Att den gröna stickern finns kvar gillar vi !
Vacker klocka i ett grymt skick och med ovanligare tavla vad jag kan se!Date 15010 34mm .
Tack, den är väldigt schysst tycker jag bra spel i den när den träffas av ljuset. Lite synd att jag sålde den men har en svart likadan som också är läcker.Riktigt trevlig tavla på den där , jag skulle kunna tänka mig att ha en på någon av mina DJ.
BästaFredag, sol och håriga armar
Måste säga att din modell är bland det finare TT/DJ jag sett på bild! Bandhornen ser knivskarpa ut och hela boetten ser i princip ny ut, snyggt!Fick min 16233 Tapestry idag!
Opolerad i superskick, fullset ca 97-98 uttagen 2000:
Svingrym tavla i solljuset!
Kan intyga att den är riktigt skarp och tjock irl så vad du ser på bilderna är helt sant!Måste säga att din modell är bland det finare TT/DJ jag sett på bild! Bandhornen ser knivskarpa ut och hela boetten ser i princip ny ut, snyggt!
Just det, du har ju också en!Håller med
Ja exakt. Det är en 16013Just det, du har ju också en!
Lika som bär men din är väl ref. 16013?
Lite mer mysfaktor i din med tanke på plexit och lugholesJa exakt. Det är en 16013
Ja det blir ju lite mer vintagekänsla. Den påminner mig om hur gammal jag börjar bli Det är en årsklocka uttagen 1983Lite mer mysfaktor i din med tanke på plexit och lugholes
Helt klart!Snyggaste länken alla kategorier?
Snyggaste och skönaste, lyckas man hitta en perfekt fit så finns det inget som slår dem..Snyggaste länken alla kategorier?
Verkligen, och med den där tavlan blir det bara bättre! Fasen vad fin den är!Vilken jäkla sommardinka DJ är, passar till allt dessutom!
Gillar man vintage och det som hör till är det bara att bara att köra. Se till att hitta ett fint exemplar så blir du nog nöjd.Hur är 1601? Har ni varit nöjda med dom? Är lite sugen på att byta min 114200 mot en, eller sälja för att sen köpa en 1601.
Tack.Gillar man vintage och det som hör till är det bara att bara att köra. Se till att hitta ett fint exemplar så blir du nog nöjd.
Länken är ju det sämsta, vikta bitar.
Ähh, det är bara en siffra man får varje år, både du och klockan har mkt liv kvar att geJa det blir ju lite mer vintagekänsla. Den påminner mig om hur gammal jag börjar bli Det är en årsklocka uttagen 1983
Din ser riktigt vass ut. Mycket bra ex du hittat där