Skugga
Sol
Sol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@DonDraper ser riktigt fin ut! Har nog i princip samma årgång som du med min 16014, dock med oyster. Häftigt hur tavlan har samma patinering på index/visare. Min från -83/84.
Mycket fin den där, snyggt på Oyster. Min är 86/87
@DonDraper ser riktigt fin ut! Har nog i princip samma årgång som du med min 16014, dock med oyster. Häftigt hur tavlan har samma patinering på index/visare. Min från -83/84.
Den växer och växerVerkligen, och med den där tavlan blir det bara bättre! Fasen vad fin den är!
Ja vi ska nog klara oss ett tagÄhh, det är bara en siffra man får varje år, både du och klockan har mkt liv kvar att ge
Var själv inne på en årsklocka anno 87 men fegade ur p.g.a. skicken och fel urtavlor. Skick går före tavla sägs det och visst hittade jag ngn grymt fin 16013 men så kom jag över en 16233 och blev nöjd!. Tycker din verkar ha klarat sig väldigt väl med åren!?. Ser ut som sjysta bandhorn och bezel!
Snygg vattenbild!Semesterhälsning från Kroatien. 116200
Ring dom. Nymans hade ett par i april när jag kollade.Detta är kanske ett långskott men säljs datejust ref 116200 (på jubilee med hidden clasp) fortfarande hos AD i Stockholm eller är det den nya modellen (126200) som gäller om man vill köpa nytt?
Mkt braEfter några år med ”endast” en DJ har jag nu två igen. 16200 är min första DJ med safirglas. Tänker mig den som en diskret och mångsidig klocka med en rolig tavla. Ja, jag har tapestry som en favorit bland Datejust tavlorna.
Tycker de kompletterar varandra väl. Har ett jubilee också så det går att variera sig med dessa två. Jag föredrar de 4-5 siffriga referenserna med borstade ytor och skarpa profiler.
Väldigt trevlig konfig!Efter några år med ”endast” en DJ har jag nu två igen. 16200 är min första DJ med safirglas. Tänker mig den som en diskret och mångsidig klocka med en rolig tavla. Ja, jag har tapestry som en favorit bland Datejust tavlorna.
Tycker de kompletterar varandra väl. Har ett jubilee också så det går att variera sig med dessa två. Jag föredrar de 4-5 siffriga referenserna med borstade ytor och skarpa profiler.
Ja!Någon som vet om nya DJ 36mm har släppts än?
Någon här som har den? Bilder?
Inte sett någon här på forumet med den, dock sett personer utomlands som brukat den ett tagNågon här som har den? Bilder?
Som sagt så finns det en bild längre upp, Adddoh la upp en. Ingen som visat en köpt än vad jag sett dock. Skickar med en bild på en 126234 som jag provade. Grymt fin!Någon här som har den? Bilder?