• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Som sagt så finns det en bild längre upp, Adddoh la upp en. Ingen som visat en köpt än vad jag sett dock. Skickar med en bild på en 126234 som jag provade. Grymt fin!
629298A5-8123-455A-93F8-BA679356DA9B.jpeg

Jäklar! Ser ut som en riktig fullträff i proportionerna!?
Har den ramlat in hos AD i Sthlm?

• Like
Reactions: F32
Jäklar! Ser ut som en riktig fullträff i proportionerna!?
Har den ramlat in hos AD i Sthlm?
Detta var i Västerås men det är rimligt, antar att de går på intresselista med de första som kommer.

Den satt riktigt bra och jag upplevde den rätt stor för 36mm. Jag har handled på 17,5mm. Den har ju spänne istället för hidden clasp som jag föredrar till skillnad mot många andra.

Anledningen till att det inte blev köp var den senaste prishöjningen. Kom dagen efter jag provade modellen. Lite pengar i sammanhanget men det störde mig. Dryga 80 lax för en 36mm dussinklocka är mycket pengar. En dussinklocka som är sjukt fin så det blir nog en senare.

Detta var i Västerås men det är rimligt, antar att de går på intresselista med de första som kommer.

Den satt riktigt bra och jag upplevde den rätt stor för 36mm. Jag har handled på 17,5mm. Den har ju spänne istället för hidden clasp som jag föredrar till skillnad mot många andra.

Anledningen till att det inte blev köp var den senaste prishöjningen. Kom dagen efter jag provade modellen. Lite pengar i sammanhanget men det störde mig. Dryga 80 lax för en 36mm dussinklocka är mycket pengar. En dussinklocka som är sjukt fin så det blir nog en senare.

Är den längre lug-to-lug än föregångaren?? Det hade ju varit jäkligt trevligt.
Förstår vad du menar. Men den kommer iaf inte bli billigare med åren som det ser ut :)

Kollade vad mywatch, av ren nyfikenhet, tar för en 126234.

115k fick jag höra, och detta för en med vanlig svart tavla.

Vad har ni andra fått betala för era? 35k över listpris tycker jag låter vansinnigt.

Vad har ni andra fått betala för era? 35k över listpris tycker jag låter vansinnigt.
Varför inte bara gå in till ad och beställ en, kan inte vara lång väntetid om någon alls?

Fanns några 126234 hos Rob för någon vecka sedan. Skulle inte betala över list för den.

Tillbaka
Topp