Kollade vad mywatch, av ren nyfikenhet, tar för en 126234.
115k fick jag höra, och detta för en med vanlig svart tavla.
Vad har ni andra fått betala för era? 35k över listpris tycker jag låter vansinnigt.
PM skickat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kollade vad mywatch, av ren nyfikenhet, tar för en 126234.
115k fick jag höra, och detta för en med vanlig svart tavla.
Vad har ni andra fått betala för era? 35k över listpris tycker jag låter vansinnigt.
Snyggt! 126234 är en grym modell.För mig blev den ökade sportigheten det som gjorde att jag bytte från submariner till datejust!
Listpris är 67000:-Hej,
Vad är listpriset för en 116200 från -19 i nyskick med rouletthjul, oysterarmband och blå eller svart tavla? Är det toklång väntetid som andra Rolexmodeller eller finns de inne för omedelbar leverans? Försöker klura ut hur jag ska göra.
Tack på förhand!
Hej,
Vad är listpriset för en 116200 från -19 i nyskick med rouletthjul, oysterarmband och blå eller svart tavla? Är det toklång väntetid som andra Rolexmodeller eller finns de inne för omedelbar leverans? Försöker klura ut hur jag ska göra.
Tack på förhand!
Listpris är 67000:-
Borde inte vara lång väntetid men du kanske får vänta någon månad.
En begagnad i nyskick från 2019 vet jag inte längre vad den skulle kosta, men kanske 62-64?
Tack för svaret. Vad är skillnaden mellan 116200 och 126200? Tavlan på din bild ser ut att ha sunburst medan 116200 är mer platt svart, är det skillnaden?67000:- är för nya modellen dvs 126200. Finns på Nymans Stockolm bland annat, se mitt inlägg ovan för bild på svart tavla.
OBS såg inte att du skrev roulettehjul, då är det ju 116200 som gäller, den finns nog inte hos AD längre tyvärr.
Just det ja. Jag sitter på gammal info. Tror dock ändå att 60+ för en i nyskick är vad man får betala för en med blå eller svart tavla.67000:- är för nya modellen dvs 126200. Finns på Nymans Stockolm bland annat, se mitt inlägg ovan för bild på svart tavla.
OBS såg inte att du skrev roulettehjul, då är det ju 116200 som gäller, den finns nog inte hos AD längre tyvärr.
Tack för svaret. Vad är skillnaden mellan 116200 och 126200? Tavlan på din bild ser ut att ha sunburst medan 116200 är mer platt svart, är det skillnaden?
tar man en 126*** med romerska siffror så får man rälsen!126200 har:
Nytt urverk (70h kraftreserv istället för 48h)
Ny urtavla med sunburst (som är ganska diskret på den svarta), större index med blått lume istället för grönt, ingen "räls" längs ytterkanten.
Smalare bandhorn/lugs.
Nytt lås på jubileelänken (inget dolt lås som på den gamla).
tar man en 126*** med romerska siffror så får man rälsen!
gäller både stål och TT !
TT ska ju vara på jubilee och räfflad bezel, mer bling dåDenna var trevlig
Just därför som den var så bra!TT ska ju vara på jubilee och räfflad bezel, mer bling då
smaken är som baken I guess..Just därför som den var så bra!
saknar min, blåa tavlan kommer verkligen till sin rätt på sommaren!Freshhhhh
Ja i rätt ljus är den riktigt jäkla fin.. nästan magisksaknar min, blåa tavlan kommer verkligen till sin rätt på sommaren!
smaken är som baken I guess..
helt rättSka tilläggas att det var klockan de hade hemma, när det väl blir beställning är det med jubilee och räfflad!