Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Bra valValde mellan dessa, blev jubilee!
Helt rätt val! Grattis!!Valde mellan dessa, blev jubilee!
Mycket bra!!Smyger in i tråden med lite nytt
Rätt val!! GrattisValde mellan dessa, blev jubilee!
Bra valValde mellan dessa, blev jubilee!
Tack alla! Väldigt nöjd hittills. När/om jag tröttnar går det att byta både tavla och länk, känns tryggt!
Superfin, sitter ju som en smäck! Hur stora handleder har du, om jag får fråga? Bra val!
Rätt val, tycker jag!Valde mellan dessa, blev jubilee!
Ursäkta men idag dubbelpostar jag
Nya Datejust 36 jämfört med tidigare modell
Valde mellan dessa, blev jubilee!
Jag gillar rails på tavlan och är inget fan av de större indexen. Börjar dock vänja mig vid jubilee utan ändlänkar. Smaksak men kul att få se bägge modellerna bredvid varandra
Du får åka och prova klockan i verkligheten. Jag tycker att allt med den nya modellen är toppen
Jag är också ett fan av nya modellen! Hade jag inte köpt med blå tavla hade jag valt silver, du har båda vilken föredrar du färgmässigt? Kommer nog komplettera med silvertavla om några år.
Jag hämtade ut den nya datejusten igår så just nu föredrar jag blå urtavla. Silvertavlan är också väldigt fin! Den passar till allt och känns lite mer dressad än den blå. Jag är glad som slipper välja mellan dessa
Valde mellan dessa, blev jubilee!
För mig är det där fullsetGod afton.
Behöver lite assistans om vad som ska inkluderas i lådan för att det ska vara ett fullset. Klockan ifråga är en 116200 från 2019.
Det som är med är:
Inner- och ytterbox samt "sleeve" till ytterboxen
Låda
Klocka
Klockudde
Grönt sigill
Etikett
Cert
Kronometeintyg
Hållare för cert
Instruktionsbok
Plastering, skydd för bezeln
Det som inte är med, och som jag inte vet om det ska vara med eller inte för den är är en putsduk. Nån som vet om det bara var tidigare år som det var med?
Har jag missat nåt mer?
Tack på förhand
- en ADFör mig är det där fullset
God afton.
Behöver lite assistans om vad som ska inkluderas i lådan för att det ska vara ett fullset. Klockan ifråga är en 116200 från 2019.
Det som är med är:
Inner- och ytterbox samt "sleeve" till ytterboxen
Låda
Klocka
Klockudde
Grönt sigill
Etikett
Cert
Kronometeintyg
Hållare för cert
Instruktionsbok
Plastring (skydd för "bezeln")
Det som inte är med, och som jag inte vet om det ska vara med eller inte för den är är en putsduk. Nån som vet om det bara var tidigare år som det var med?
Har jag missat nåt mer?
Tack på förhand
Bara att kassera direkt!Nejhej nu har man varit olydig. Spelat golf med 116234:an trots avrådan från AD. Fast den tickar på som vanligt. Ska man göra något?