Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast 116200 med blå tavla är riktigt bra också, lite underskattad tycker jag..Riktigt bra! Datejust och slät ring, njaa
Här min 1601a
Fullt begripligt. Väldigt fin!Nykär i denna alltså!!
TackarFullt begripligt. Väldigt fin!
Fast 116200 med blå tavla är riktigt bra också, lite underskattad tycker jag..
Slänger in en skön bild på min gamla
Nykär i denna alltså!!
Jo den där va fin och hänger mycket på hur man kombinerar det i övrigt. Fint där!
Tackar, den med silvertavla är från sent 2016..Mycket fin! Från vilket år?
Vilket år är denna från?Så fick jag äntligen göra ett inlägg i denna tråd (nevermind kattungevaktshanden)
Helt rätt hjälper till med en gammal bild på 16014.Den här tråden får aldrig ligga på sid 3
Bump!
Helt rätt, en hastig bild får dugaDen här tråden får aldrig ligga på sid 3
Bump!
hmm, vad har du för DD?Sitter och velar om denna eller ddn ska få lämna...
jag hade behållit DDn, har du länk till den?
Sitter och velar om denna eller ddn ska få lämna...
Helt rätt hjälper till med en gammal bild på 16014.
tack, den är magisk hade tyvärr bara jubilee till den. Lite synd att den såldes.Sagt det förut - gillar den tavlan!
Har du någon bild på 16014 med den tavlan men sen oysterlänk i.st.f jubilee?
Neppjag hade behållit DDn, har du länk till den?
Det har redan kommit in. Pengar ska tillbaks till huskontotVad ska i så fall in i stället?
Först av allt, kul med 1601.Tjenare gänget. Köpte min första 1601 häromdan, hämtade ut paketet idag och märkte att sekundvisaren inte gick så skruvade manuellt upp klockan meningen hände.
Var hoss en urmakare idag och han sa att Balansen satt fast. Vilket betyder att balansen förmodligen bara har hoppat ur eller så är balansaxeln sönder.
Tänkt serva detta nu och han sa att om det bara är balansen som behövs sättas på plats igen så kostar detta mig cirka 1000kr är de däremot hela balansaxeln blir de cirka 3-4000kr!
Undrar nu om någon vet någon bra billig och känd som kan utföra denna servicen åt mig?
Vill någon köpa den som den är släng ett Meddelande så diskuterar vi saken.
Mvh Enzon..
Förjäkla bra, bandet är rocka va? Ser väldigt exklusiv ut med det.
Korrekt. Passar bra tycker jag.Förjäkla bra, bandet är rocka va? Ser väldigt exklusiv ut med det.