• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

14E9EA3F-B072-4625-B373-58913B9B543E.jpeg

Jag hade ju gissat på att den klassiska 36mm skulle vara den som skulle bli hypad om någon datejust någonsin skulle bli det, har väl alltid varit den som varit den populära?
Tror att det gäller bättre vetande. Svensson vill nog ha 41 för att komma så nära sportstål som möjligt och jag tror att det är dom nissarna som skadar väntelistorna allra mest. Håller verkligen med om att 36an är en bättre size.

Tror att det gäller bättre vetande. Svensson vill nog ha 41 för att komma så nära sportstål som möjligt och jag tror att det är dom nissarna som skadar väntelistorna allra mest. Håller verkligen med om att 36an är en bättre size.
Håller med, men jag tror även säljarna bidrar. Om man som manlig kund inte tydligt signalerar att man vill ha en 36 DJ, så kommer garanterat säljarna styra mot 41 motiverat med att det är ”rätt” storlek.

Tillbaka
Topp