Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu har även jag köpt mig en Datejust så här är den första av förhoppningsvis mängder av bilder!
Riktigt fin tavla!Nu har även jag köpt mig en Datejust så här är den första av förhoppningsvis mängder av bilder!
Välkommen! Du som knep den som låg på KS sälj?Nu har även jag köpt mig en Datejust så här är den första av förhoppningsvis mängder av bilder!
Tack, ja precis det gjorde jagVälkommen! Du som knep den som låg på KS sälj?
Vilket år är denna från?
Denna bara fortsätter att få handleds tid, klagar dock inte. Är det några andra som också har Sigma tavla?
Är det nya modellen?
Äntligen, så jävla nöjd!
Japp, hämtade ut den idagÄr det nya modellen?
Grym!Japp, hämtade ut den idag
Grattis!
Äntligen, så jävla nöjd!
Tror 41an görSäljs datejust över list nu?
Dock stål och inte guld varianterna som jag har förståttTror 41an gör
Ja precis. Sällsynt att TT-Rolex går över listDock stål och inte guld varianterna som jag har förstått
Det är alltså folk som är villiga att betala över list för 41mm datejust?Tror 41an gör
När subarna, gmt och daytonas sålt slut så tar man tydligen det som är närmast till hand (stål 40mmish) det är min tankeDet är alltså folk som är villiga att betala över list för 41mm datejust?
Jag som inte trodde att någon vill ha en datejust som är 41mm..
Ja det verkar inte behövas mycket för att en stålrolex ska bli hypad, nu verkar det räcka med att den nästan är 40mm..När subarna, gmt och daytonas sålt slut så tar man tydligen det som är närmast till hand (stål 40mmish) det är min tanke
Precis så känns detJa det verkar inte behövas mycket för att en stålrolex ska bli hypad, nu verkar det räcka med att den nästan är 40mm..
Jag hade ju gissat på att den klassiska 36mm skulle vara den som skulle bli hypad om någon datejust någonsin skulle bli det, har väl alltid varit den som varit den populära?Precis så känns det
Tror att det gäller bättre vetande. Svensson vill nog ha 41 för att komma så nära sportstål som möjligt och jag tror att det är dom nissarna som skadar väntelistorna allra mest. Håller verkligen med om att 36an är en bättre size.Jag hade ju gissat på att den klassiska 36mm skulle vara den som skulle bli hypad om någon datejust någonsin skulle bli det, har väl alltid varit den som varit den populära?
Håller med, men jag tror även säljarna bidrar. Om man som manlig kund inte tydligt signalerar att man vill ha en 36 DJ, så kommer garanterat säljarna styra mot 41 motiverat med att det är ”rätt” storlek.Tror att det gäller bättre vetande. Svensson vill nog ha 41 för att komma så nära sportstål som möjligt och jag tror att det är dom nissarna som skadar väntelistorna allra mest. Håller verkligen med om att 36an är en bättre size.
Jo, det har den. I alla fall utan stenar.Grym!
Vill minnas att den förra modellen inte hade någon railroad på diatavlan
Snyggt! Blå eller svart?New in!