• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Nästan helt ny 126200 :)
04F12B62-44E7-4AF5-A4F8-C55A5F1C9021.jpeg

318E2A2C-338E-40F2-98C2-598D79728E36.jpeg
Grattis! En keeper förstås ;). Fan, du är hopplös!

Klurar lite i samma banor. Vit tavla med vanliga index ihop med andra visare lockar absolut som komplement. Problemet är väl att det blir lite väl likt. Är inte lika sugen på blå eller svart tavla. Den silvriga blir ju ett bra mellanting men då är det just en inte 100%-ig lösning aå jag kommer inte riktigt vidare.

Edit: stavar som en kratta.
Ka den blå är också riktigt fräsch. Speciellt sommartid! Men jag tänker mig att silverfärgade med stick dial, lume och visare med lume blir en aning mer "dressigt" och lättburet. Lättare att matcha med allt liksom. Oavsett om det är en oljerock från belstaff, ett par fjällrävenbyxor och ett par redwing boots eller en kostym som skall bäras.
Den blå är snygg som sagt, men (jag personligen tycker) den silverfärgade är mer klassisk och göe klkckan litw mer mångsidig. Men det är ju en subjektiv åsikt och upplevelse

Tillbaka
Topp