Björnamin
Basic
Om du menar räfflad som denna så kallas det "tapestry"Har klockan eller tavlan ett specifikt namn när tavlan är mönstrad eller räfflad som jag ser vissa av er har?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du menar räfflad som denna så kallas det "tapestry"Har klockan eller tavlan ett specifikt namn när tavlan är mönstrad eller räfflad som jag ser vissa av er har?
Exakt vad jag menade! Tack! Följdfråga då. Finns det enbart på guld/champagne tavlan?Om du menar räfflad som denna så kallas det "tapestry"
Försökte ta bilder genom luppen (med iskallt ledljus)... Inte så lätt och har nog aldrig sett bilder på en gammal dj i lupp så vet inte riktigt hur jag ska värdera det heller...
Hittade denna som verkar vara typ identisk? Samma år och allt...
Annan tavla men lika kritvit.
Och en närbild men ej genom lupp på min.
Exakt vad jag menade! Tack! Följdfråga då. Finns det enbart på guld/champagne tavlan?
Wow.. Snackar vi vintage enbart eller vet ni vad status är på dessa tavlor? Sällsynt?Nope, grå finns också. Även vit har jag för mig.
Här är min silvertapestry. Ser ganska vit utNope, grå finns också. Även vit har jag för mig.
Här är min silvertapestry. Ser ganska vit ut
Ojojoj vilka pjäser ni har!Nope, grå finns också. Även vit har jag för mig.
Nope, grå finns också. Även vit har jag för mig.
Skulle rekommendera att du tar det i Day-Date trådenVore toppen med lite goda råd här,
Jag är van vid moderna klockor och är intresserad av en Daydate. Till min fundering, är det någon större skillnad på presidentlänk på nytt vs vintage. I så fall vilka skillnader?
Finns det ett lätt svar på denna fråga?
Hehe! Nu har man gått vilse...Skulle rekommendera att du tar det i Day-Date tråden
Vad är det för bok där? Bukowskis?Same same but different. 116234 och 15210. Den senare en ny bekantskap
Katalog från Monaco Legend AuctionsVad är det för bok där? Bukowskis?
SnyggtKameran på min Motorola är tyvärr värdelös så blir inte lika mycket bilder på klockan som den förtjänar. Men gode gud va lycklig man är som ägare till en datejust!!
Andra är mer snyggt. Grattis.Saknade min 126300 för mycket *se nedan.
Så det fick bli något nytt *se nedan
Tack för detAndra är mer snyggt. Grattis.