Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vadå, inga varningslampor på BMW:n?Plötsligt händer det...
Funkar 63600-länken på några 4 eller 5-siffriga referenser? Tänker att den passar bra på typ 16710, 16610 mfl
Grattis! Fin!Precis köpt denna skönhet! 16234 från -90. Kan man på något sätt se ifall det är originaldelar alltihop eller måste man besöka AD för en noggrannare inspektion? Är länken tidsenlig?
Tacksam för svar.
Mvh Alexander
Tack! Älskar den.Grattis! Fin!
Jag tycker att den ser ut att vara som den ska.
Sant detDet är väl risk att endbitarna är för höga, framförallt på plexireferenser.
Som ny på insidan, men behållit det gamla på utsidan. Har alltid gillat den kombon – som att ha en nyrenoverad 60-tals Mustang. Typ...
Yes, så skynda fynda! Han har värsta Corona-rean nu! Flera DJ's till riktigt bra priser.Var det den från Gripenbro ?
Yes, så skynda fynda! Han har värsta Corona-rean nu! Flera DJ's till riktigt bra priser.
EDIT: såg nu att flera gått redan...
Var de verkligen så billiga?Du var snabb där! Köpesknappen var borta när jag fick tummen ur
Det var ett helt okej pris!Den som @Weberg köpte låg ute för 21 tkr och var servad.
Ja. Samma pris som de läggs ut för här, dessutom nyservade, garanti och sen nedsatta upp till 4 tkr.Var de verkligen så billiga?
Trevlig måndag på er alla! Gjorde ett försök till en mer makrobild
Mycket trevligt tavla.
Trevlig måndag på er alla! Gjorde ett försök till en mer makrobild
Jäklar vilken fin bezel, när är klockan ifrån? Vet du om den bytts ut?
Det ser ut att passa väldigt bra mellan boett och länk. Hur ser spännet ut och vad är det för fabrikat?Så blev jag med ett no name-jubilee. Efter test av flera varianter hittade jag äntligen en som passar.
Förstår att det kliar i endel ögon med no namn, men kul att variera med utan att behöva sänka ner alla tusenlappar för en original. Det skall dock få bli en original i framtiden