• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

wanstahl

Cartier
Det ser ut att passa väldigt bra mellan boett och länk. Hur ser spännet ut och vad är det för fabrikat?
Fabrikat är oklart, köpt av en säljare på c24, kan inte hitta något fabrikatsnamn någonstans. Så här ser låset ut.
F81AEE3C-90B1-4087-9F7A-D04E4A1D79A5.jpeg
 

Troje

Omega
Tryckt igenom ett antal sidor och "bildgooglat" under dagen utan framgång att hitta en perfekt bild som representerar vad jag är ute efter. Vänder mig därav till denna eminenta tråd! :)

Det jag är ute efter är att komplettera min "moderna" DJ 36mm, 116234 med silvertavla och super jubilee med ett svart dressat läderband (ej bestämt lädertyp än). Tanken är att göra klockan än mer mångsidig så att den även passar väl till de få tillfällen jag bär smoking. Sitter någon här på bra bilder och exempel på hur en modern DJ bärs på ett svart dressat läderband?

Tackar ödmjukast för er assistans! :snaphappy:
 

Galaxy

Rolex
Sålt min 1601 och abstinensen är redan stor... Sitter du på en 116200 och är säljsugen? Tveka inte... säääälj (till mig) :D
 
Topp